Information om brug af cookies

Hjemmesiden bruger cookies. De bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.Læs mere om brugen af cookies her.
OK

Søgning: Vi fandt 15 resultater

Overskrift
Lokation
Opdateret
 

Implementeringskonsulent

Devoteam Consulting

København

22.08.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Service Manager

NetDesign A/S

København eller Tranbjerg

22.08.14
Ansøgning og kontakt Ansøgningsfristen er den 8. september 2014. Send din ansøgning ved at klikke "Søg stillingen" nedenfor. Du h&o... Vis mere
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Ringsted

14.08.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: Fremstilling/Bearbejdning, Øvrige sektorer og industrier
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Solution Designer

Siemens Wind Power A/S

Brande

14.08.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Midtjylland

13.08.14
Experis er verdens førende virksomhed indenfor rekruttering af specialister og ledere samt formidling af freelance-konsulenter.<br... Vis mere
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Freelance
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Copenhagen

13.08.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: Metal industri, Øvrige sektorer og industrier
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

København Ø

08.08.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: Kommune, Amt & Stat
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Aarhus

08.08.14
Systematic A/S udvikler software og systeml&oslash;sninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv. Fælles for... Vis mere
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Horsens

07.08.14
Danish Crown &oslash;nsker at styrke Factory IT, og derfor s&oslash;ger vi en engageret IT-administrator til styring af licenser, backup, VMWARE, fysiske servere og serverrumsalarmer... Vis mere
Jobtype: Fuldtid
Branche: Landbrug, Fiskeri og Skovbrug
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

København

04.08.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: Rådgivning og Revision
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Århus

25.07.14
Om InfraSoft InfraSoft blev etableret i 2005, og vi har specialiseret os i at levere softwarel&oslash;sninger inden for IT Service Management, Identity Management og P... Vis mere
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Herlev

17.07.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Ballerup

04.07.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

København

25.06.14
Vi s&oslash;ger en Team Manager, der fra f&oslash;rste dag kan tage ansvar for leverance og teamledelse.&nbsp; Sammen g&oslash;r vi Danmark dygtigere<... Vis mere
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring

Manager til Kundecenter

Visma Consulting A/S

25.06.14
Jobtype: Fuldtid
Branche: IT & Internet
Ansættelsesform: Fastansat
Erfaring: Stillinger, der kræver erfaring
 

ITIL/Service Management

ITIL eller Information Technology Infrastructure Library er den mest udbredte tilgang til IT Service Management i verden. ITIL er en Best Practice metode, der er baseret på erfaringer fra både den offentlige og private sektor på internationalt plan. Metoden beskriver, hvordan IT-ressourcer skal organiseres for at levere forretningsmæssig værdi, der dokumenterer processer, funktioner og roller i IT Service Management (ITSM).

Fordele ved ITIL
ITIL giver en systematisk og professionel tilgang til forvaltning af IT-tjenesteydelser. Brugen af denne guide giver brugerne en række fordele såsom: Reducerede omkostninger, forbedret IT service gennem brugen af best practice processer, forbedret kundetilfredshed gennem en mere professionel tilgang til levering af services, standarder og retningslinjer, bedre udnyttelse af kompetencer og erfaringer og forbedret IT-service ved brug af ITIL eller ISO 20000 som standard for levering af tjeneste.

Udviklingen i ITIL
ITIL Version 2 (V2) har gennemgået store forandringer, hvilket har resulteret i Version 3 (V3). ITIL Version 3 (V3) udgør et vigtigt skridt videre, idet de store forandringer har forvandlet guiden fra at være et middel til ydelse af god service til at være den mest innovative metode inden for sin kategori. Samtidig er overgangen mellem den gamle og nye tilgang problemfri, således at brugerne i forbindelse med indførelsen ikke behøver at starte forfra. V3 tillader brugerne at bygge videre på de gode resultater fra V2, samtidig med at IT service management kan blive ført et skridt videre.
Den nye udgave, ITIL 2011, er en opdatering af version 3 (V3); den første betydelige opdatering siden 2007. Den tager stilling til en række problemer, der blev påpeget i Change Control loggen and løser fejl og uoverensstemmelser i såvel tekst som diagrammer. ITIL 2011 er en opdatering, ikke en ny version.
Opret et cv hos it-jobbank og få vores jobagent til at kontakte dig med spændende bud på ledige it-job. Der skyder konstant ledige it-stillinger op hos virksomheder, der søger kandidater med kundskaber inden for ITIL.

Kontakt os

Spørgsmål eller kommentarer?

Vores kundeservice sidder klar til at besvare din henvendelse på info@it-jobbank.dk eller på (+45) 70 22 93 00 Kontaktperson

Feedback Giv os din mening