Find job

Deployment- og Citrixtekniker

Brænder du for at levere gode klient-løsninger til brugerne? Kan du lide at arbejde med Citrix-miljøer og Microsoft klient-værktøjer? Så har vi et spændende job til dig i Thomas Cook.

Vi leder efter en fokuseret og talentfuld medarbejder der vil tage ansvaret for den videre udvikling af Thomas Cook Airlines Scandinavia's klientplatform og Citrix-miljø.

Om jobbet

Dine primære opgaver vil være:

  • Ansvar for og videreudvikling af klient-images
  • Ansvar for og videreudvikling af Citrix-miljøet
  • Softwareudrulning og Patch Management
  • 2nd level support på klienter
     

I Thomas Cook anvender vi Citrix på vores destinationer og i andre vigtige funktioner, hvor du skal sikre, at miljøet lever op til brugernes forventninger. Dine opgaver omfatter desuden patch management, incident og problem management, samt IT-sikkerhed.

Du vil være en del af infrastrukturteamet som har ansvaret for vores skandinaviske datacenter, med opgaver såsom generel fejlfinding på servere og specielle systemer, justering af overvågning og dokumentationsopgaver.

Udover dit daglige arbejde i teamet, vil du skulle indgå i en vagtordning, hvor det forventes at du i perioder står til rådighed i systemkritiske situationer.

Om dig

Du arbejder analytisk og struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag med mange bolde i luften.

Din energi og dit gode humør afspejler sig i de løsninger du laver, og du forstår at IT er til for forretningen og ikke omvendt.

Du skal have erfaring med udrulning og styring af Windows klient-miljøer samt Citrix opsætning. Har du en IT-faglig uddannelse er det et plus, men ikke et krav.

I jobbet vil du have en tæt dialog med brugerne, så du skal kunne formulere IT-problemer og løsninger, på en måde så brugerne forstår dem.

Om os

TCAS IT-infrastrukturafdeling består af 4 højt specialiserede medarbejdere, med kompetencer inden for Cisco-netværk, Microsoft Server og virtualisering, Client management, Citrix og MSSQL DBA. Teamet indgår i en IT-afdeling på 27 medarbejdere med PMO, Servicedesk og Development, og varetager vedligeholdelsen af IT-infrastrukturen som Airline specifikke systemer bygges på, samt fungerer som hosting provider for resten af Thomas Cook gruppen på udvalgte systemer.

Vi er uformelle, humoristiske og lige til, men tager vores arbejde seriøst.

Det tilbyder vi dig

  • Løn og pension i henhold til kvalifikationer
  • Flere attraktive personalegoder
  • Røgfrit og uformelt arbejdsmiljø
  • Et alsidigt job i en international virksomhed midt i en spændende udvikling
     

Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Manager IT Server & Net, Bo Osbæck Olsen på mail Bo.Osbaeck.Olsen@thomascook.dk eller tlf. +45 41 99 00 31.

Ansøg ved at benytte ansøgningsknappen nederst på siden senest den 21. oktober 2016 og gerne tidligere da vi løbende gennemgår ansøgningerne og indkalder til samtaler.


Thomas Cook Airlines Scandinavia er Skandinaviens største charterflyselskab med mere end to millioner gæster på årsbasis og ca. 1200 ansatte. Vi har hovedkontor i Københavns Lufthavn. Vore moderne og miljøvenlige Airbus-fly opererer fra Danmark, Norge, Sverige og Finland til ferierejsemål i Europa, Afrika, Det fjerne Østen og Caribien. Sammen med Thomas Cook Groups øvrige Airlines i England, Tyskland og Belgien, er vi en del af Thomas Cook Group plc med mere end 28.000 ansatte og 96 fly. På årsbasis rejser ca. 19 milloner med Europas næststørste rejsearrangør.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Dragør

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.