Find job

Process Improvement Consultant til Danmarks mest modne softwareudviklingsprocesser

Brænder du for at sikre et højt proces- og forbedringsniveau og derigennem styrke alle niveauer i organisationen? Så grib denne mulighed og bliv en del af vores Business Process Improvement team.

Jobbet

Som Process Improvement Consultant er det dit ansvar at guide og facilitere, at organisationen bevarer sit høje procesmodenhedsniveau. På grund af dette, så vil du støtte projekterne i forhold til at sikre fordelagtige processer og opretholdelsen samt udviklingen af vores processer.

Du bliver en del af vores BPI team, der håndterer en bred vifte af aktiviteter med fokus på processer, inspektioner, facilitering og support af procesaktiviteter. Som en del af teamet, vil du have daglig kontakt med organisationen og projekterne.

Du bør søge dette job, hvis du:

  • Er løsningsorienteret og har lyst til at samarbejde med processpecialister, projektledere og andre i hele organisationen
  • Vil have ansvar for en bred vifte af udviklingsrelaterede opgaver inden for procesoptimering
  • Vil bidrage til at implementere de bedst mulige modeller og standarder, såsom CMMI og ISO
  • Er interesseret i procesdefinering og implementering
  • Ser proces som en service, der gør vores daglige arbejde mere effektivt
  • Har lyst til at vedligeholde vores Quality Management System, herunder best practice-eksempler
  • Har en interesse i at måle, analysere og følge op på resultaterne
  • Nyder en agil tilgang til arbejdet med en stor grad af frihed i forhold til at planlægge dit arbejde
     

Dine kompetencer og din personlighed

Du har en relevant bachelor- eller kandidatgrad med fokus på it eller virksomheder. Vi ser gerne, at du har erfaring med it-udvikling og en proces/kvalitetsrelateret rolle, samt en veludviklet forretningssans og en evne til hurtigt at sætte dig ind i problemstillinger. Du nyder og har flair for at støtte flere forretningsniveauer, og du evner at bevare overblikket og prioritere effektivt på baggrund af din strukturerede tilgang til arbejdet. Du arbejder godt sammen med alle folk på alle niveauer i virksomheden, og du søger udfordringer og er i stand til tydeligt at forklare analyser og processer. Du er metodisk og har en positiv attitude, og du arbejder konstant hen mod teamets fælles mål.

Systematic tilbyder

Vores it-løsninger gør det enklere for brugerne at træffe kritiske beslutninger. Inden for forsvaret og i sundhedsvæsnet gælder det ofte beslutninger, som kan handle om liv eller død. I både den private og den offentlige sektor skal vores løsninger håndtere store mængder data, som for eksempel på biblioteksområdet med mere end 50 mio. udlån årligt. For at fortsætte udviklingen af løsninger, der har kundernes tillid, udfordrer vi derfor løbende hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier. Vi har en offensiv uddannelsespolitik med definerede karriereveje og interne proaktive Knowledge Networks.  

Vi er fokuseret på hele tiden at gøre alting bedre. Vores unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af Lean og Scrum gør os i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet til vores kunder og levere til aftalt tid og pris. Vi arbejder i teams, og mange af vores teams inkluderer fuldt integrerede sourcede teammedlemmer.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vores agile tilgang giver dig god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Vi vægter desuden det sociale sammenhold på arbejdspladsen og har en meget aktiv personaleforening.

Da vi også arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på http://systematic.com/clearance.

Spørgsmål og ansøgningsprocedure

Hvis du har spørgsmål, så ring gerne til Director, Business Processes, Morten Erenbjerg på +45 89 43 20 00

Ansøgningsfrist: Vi indkalder til samtaler løbende.

Arbejdssted: Aarhus.

Starttidspunkt: Efter aftale.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Systematic A/S udvikler software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, biblioteks- og læringssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv. Fælles for disse kunder er et behov for at kunne integrere, sammenstille og analysere store mængder komplekse data samt skabe et overblik, som muliggør kvalificeret beslutningstagning – ofte i kritiske situationer. Systematic blev grundlagt i 1985 og er i dag Danmarks største privatejede software- og systemintegrator med store, internationale koncerner som partnere. Virksomheden har omkring 475 medarbejdere, og med hovedsæde i Aarhus og afdelinger i København, Australien, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Frankrig, Singapore, Storbritannien, Sverige, Tyskland og USA servicerer vi kunder i 47 lande.

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.