Find job

FDC søger Service Manager

- Med solid erfaring fra IT-branchen
 

Har du erfaring med Service Management på tværs af kunder og systemer?
Er du vant til at vurdere og dispache opgaver?
Er du systematisk og procesorienteret?  

Så har vi brug for dig!

FDC er Skandinaviens største leverandør af IT-løsninger til pensions- og forsikringsbranchen. Vores nuværende Service Manager har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en erstatning, der kan indgå i vores team indenfor Skadeforsikringsområdet. Du er parat til at gå nye veje – men du har også en god fornemmelse for det daglige arbejde, så du kan navigere frem til den bedste løsning for kunden. Samtidig trives du i en hektisk hverdag, hvor indholdet ikke nødvendigvis er fastlagt på forhånd.

Stillingen

Som Service Manager vil du indgå i et engageret team, der arbejder med forvaltning af skade-, helse- og rejseforsikringer på tværs af platforme og på både standard- og kundespecifikke systemer. Du skal have overblikket i den daglige forvaltning, og du vil få et stort ansvar for at omsætte kunders krav og ønsker til praktiske løsninger.

Dine personlige egenskaber

Du tager et naturligt ansvar for de opgaver, som lander hos dig – og vi forventer, at du som person kan håndtere tilspidsede situationer, hvor fokus konstant skifter. Du skal hele tiden have overblikket i den daglige forvaltning, og du vil samtidig skulle forholde dig objektivt til krav fra forskellige interessenter på både leder-, medarbejder- og kundeniveau.
Som person har du en udpræget ”Fingerspitzgefühl”, der sætter dig i stand til på både kort og langt sigt at træffe de rigtige og nødvendige beslutninger.
FDC er præget af at være i en transitionsproces, hvor vi som virksomhed er i gang med en større rejse, og vi forventer, at du som person har en oprigtig og ydmyg interesse i dine kommende kollegers erfaring og deres kompetencer.

Stillingen kræver gode samarbejdsevner, både til kollegaer på tværs af organisationen men også til eksterne partnere og kunder. Du er respekteret for dine samarbejdsevner, samt din evne til at holde leverancen på sporet og til tiden. Du ser udfordringerne som ”vores”, er en holdspiller og udpræget løsningsorienteret.

Opgaver:

  • Håndtering og opfølgning på incidents
  • Planlægning og gennemførelse af den daglige forvaltning
  • Opgavestyring
  • Afholdelse af regelmæssige kundemøder
  • Opfølgning og vedligeholdelse af procedurer og retningslinjer
  • Kommunikation på tværs og udsendelse af servicemeddelelser
  • Rapportering på flere niveauer
     

Arbejdsprofil

Vi forventer, at du har relevant erfaring fra tidligere ansættelser – og at du gentagne gange har vist, at du trives i en omskiftelig hverdag med krav om håndtering og strukturering af flere sideløbende projekter. I din hverdag ser du opfølgning og prioritering som en naturlig del af det daglige arbejde. Du kan lide at være med hvor beslutningerne bliver truffet – og du kender værdien af at pleje dit netværk både internt og eksternt med mange forskellige interessenter på alle slags niveauer.

Du har derudover erfaring med eller fra følgende:

  • Ressourceallokering, dispatch og application management
  • Scrum og agile arbejdsformer
  • Daglig og professionel brug af engelsk – og et godt kendskab til skandinaviske sprog
  • Systemudviklingens forskellige faser
  • ITIL-principper/governance model
  • Forsikringsbranchen
     

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed – FDC beskæftiger omkring 225 engagerede medarbejdere. Vi har til huse i Ballerup, og i FDC finder du godt humør, vide rammer og en åben og uformel omgangstone. Vi har fleksible og attraktive ansættelsesvilkår, og vi kan - alt efter dine ønsker og kvalifikationer - tilbyde særdeles gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Vi har brug for medarbejdere, der vil være med til at gøre en forskel - vi glæder os derfor til at høre fra dig.

Bemærk, at vi forventer, at du kan fremvise en acceptabel straffeattest.

Interesseret:

Klik på "Søg jobbet her" for at søge jobbet eller kontakt Afdelingsleder Peter Steffensen for nærmere information på tlf. 30 17 86 56.

FDC

FDC er Skandinaviens største leverandør af IT-løsninger til forsikring, og vores løsninger understøtter liv- og pensions-, helse- og skadeforsikring. Vores forsikringsløsning F2100 udvikles efter principperne for SOA (Service Orienteret Arkitektur), og løsningerne stilles til rådighed for vore kunder på SaaS (Software as a Service) basis, hvilket sikrer stordrift og kort time-to-market. Læs mere på www.fdc.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.