Find job

Backend-udvikler til kundestyringsprogram

Vil du være med til at videreudvikle markedets bedste online kundestyringsprogram?

FTZ er markedsledende i Danmark inden for autodele og arbejder på alle fronter på at sikre, at danske værksteder har de bedste løsninger i deres hverdag. Derfor tilbyder vi også et online kundestyringsprogram til at lette hverdagen på værkstedet. Dette program kaldes FTZ+.

Vi søger en webudvikler til FTZ+, som brænder for at gøre en forskel, som har lyst til at have indflydelse på arbejdsopgaverne, som sætter en ære i at levere til tiden, og som kan bidrage til, at FTZ’s kunder får et værdifuldt program i hverdagen.

Du vil få arbejdssted i Odense og bliver en del af e-commerce teamet. Desuden vil du få et tæt samarbejde med vores FTZ+ konsulenter, som arbejder med support og installation samt salg af kundestyringsprogrammet. Afdelingen er under opbygning, så du vil få en høj grad af indflydelse på, hvordan teamet fremover skal arbejde.

FTZ er en virksomhed, der vægter medarbejdertilfredshed højt. Du vil derfor få en arbejdsplads med "højt til loftet", og frihed under ansvar. Til gengæld forventer vi, at du yder dit maksimum og bidrager til, at det fortsat er en arbejdsplads i udvikling.

Som udvikler på FTZ+ platformen vil du få en række varierede opgaver inden for databaseudvikling, binding mellem brugergrænseflade og database samt driftsopgaver.

Ønsker til erfaring og uddannelse

  • Praktisk erfaring med Microsoft .Net/C# platformen
  • Erfaring med AngularJS og webudvikling i ASP.net/HTML/JavaScript
  • Erfaring med databaseudvikling
  • Gerne en relevant uddannelse
  • Har arbejdet med brugerdreven innovation
     

Ønsker til øvrige kompetencer

  • Gode analytiske evner
  • Forretningsforståelse
  • Evne til at varetage et selvstændigt ansvar for udvikling og drift af løsningen i samarbejde med vores kunder
  • Overblik og evne til at gennemskue komplekse og mangeartede løsninger, se sammenhænge og udnytte dette i nye løsninger og kombinationer, der letter værkstedernes arbejdsdag
  • Nysgerrighed over for mulighederne i udvikling, herunder hvordan de forretningsmæssigt kan gøre nytte
  • Lyst til at lære og udvikle dig i et højt fagligt miljø
     

Vi tilbyder

  • Et nystartet team der skal være med til at skabe fremtidens løsninger
  • Et spændende og fagligt miljø med store udfordringer
  • En stærk virksomhedskultur, hvor der er fokus på den enkelte medarbejder
  • Engagerede kolleger og en fri omgangstone
  • Løn efter kvalifikationer
     

Har du yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of e-commerce Lisette Lykke Hansen eller FTZ+ teamleder Bo Kristensen på mobil 21 65 37 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du bedes sende via ansøgningsknappen nederst på siden. Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt og samtaler vil blive gennemført løbende.


FTZ - Vores kunder er vores eksistensgrundlag – og vi er konstant tæt på vores kunder og deres behov. 

FTZ Autodele & Værktøj A/S er Danmarks største og stærkeste grossistvirksomhed inden for autodele og værktøj. FTZ har i dag 52 afdelinger i Danmark og på Færøerne. Vi er flere end 1.100 engagerede og dynamiske medarbejdere, og firmaets omsætning er på círka 2,0 mia. kr.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Odense

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.