Find job

Teknisk it-supporter til Kundeservice

Det vigtigste i dette job er, at du har lyst til at levere 1st og 2nd line support af høj kvalitet med fokus på vores brugere – dine kolleger i dansk politi. Med din indsats medvirker du til at øge effektiviteten og professionalismen i opgaveløsningen i en organisation, som varetager en vigtig samfundsmæssig opgave.

Vi lægger vægt på at have høj brugertilfredshed og kvalitet i arbejdet. Vores gode arbejdsmiljø bliver fremmet ved, at vi konstant har fokus på engagement, motivation, arbejdsglæde og produktivitet.

Om jobbet

Kundeservice er en afdeling under Center for Service, hvor vi tager imod alle it-henvendelser fra vores 15.000 brugere. Kundeservice består af omkring 45 medarbejdere, der beskæftiger sig med support inden for bruger- og it-administration. Vi har en god teamånd og lægger stor vægt på at vidensdele, fordi vi vil hinanden og brugerne det bedste. 

Som 1st og 2nd line teknisk supporter her, kommer du til at arbejde med kvalitet, brugertilfredshed og vidensdeling. Du skal yde teknisk support telefonisk og via vores sagsstyringssystem (HPSM). I hverdagen tager du imod opkald fra brugerne og løser deres it-udfordringer, som fx kan omhandle problemer med PC’er eller Office-pakken. Vi servicerer også brugere, som har netværksudfordringer, IP-/mobiltelefoner og alt andet, som hører til inden for it-verdenen.

Vi har åbent i tidsrummet kl. 07.00-23.00. Det betyder, at du må forvente at have enkelte aftenvagter samt vagter i nogle weekender. Størstedelen af din arbejdstid vil dog ligge i dagtimerne på hverdage. Hvordan din arbejdstid på 37 timer bliver fordelt aftales nærmere ved ansættelsestidspunktet samt ved løbende dialog. 

Vi sørger for, at du får en grundig oplæring og bliver sat ind i vores systemer.

Om dig

Du har en relevant it-uddannelse og har gerne arbejdet som it-supporter i et lignende job. Du har erfaring med ITIL processer og er vedholdende, når der opstår forhindringer for opgaveudførelsen.

Frem for alt lægger vi vægt på, at du kan yde en enestående brugersupport via telefonen - selv når det går stærkt, og du føler dig presset. Som person er du udadvendt, serviceminded og har nemt ved dialog med brugere. For dig er det spændende at finde ud af, hvad deres præcise problem er og at løse det.

Du arbejder selvstændigt, er struktureret og i stand til at dokumentere dit arbejde. Du tilegner dig de nødvendige kompetencer, du måtte mangle, så du lever op til de fastsatte mål.

Det er et krav, at du er forandringsparat og kan skifte mellem mange forskellige opgaver samt kan håndtere at sidde i storrumskontor, hvor du kan blive forstyrret.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT og OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre. 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Jesper Birkholm på telefon 40 90 60 65.

Du kan finde mere information om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk

Når du søger et job i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.

Vi holder første samtalerunde fredag den 11. november 2016.

Ansøgningsfrist senest: 07-11-2016.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hvidovre

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.