Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Erfaren og serviceminded it-supporter

  • Har du det bedst, når der virkelig er brug for din hjælp og service blandt kunder og flere hundrede kollegaer?
  • Og vil du være en del af et kompetent team og en yderst succesfuld virksomhed inden for den finansielle branche?
     

”Du hjælper både interne og eksterne kunder med alle former for it-tekniske problemer. Det er både sjovt, vigtigt og udfordrende,” fortæller din nye kollega, Jesper Nielsen.

Spil en bred supportrolle

Via vores IT-ServiceDesk hjælper vi interne som eksterne kunder og kollegaer – ca. 350 personer. Som it-supporter bliver du derfor en vigtig brik med ansvar for at yde excellent service til vores kunder og hjælpe dem med it og teknik, så de kan arbejde effektivt og optimalt. Opgaverne spænder vidt i vores ServiceDesk, og udover traditionelle supportopgaver som brugersupport og klargøring af HW- og SW-pc’er, mobile enheder, hjemmearbejdspladser, remote-løsninger, Wi-Fi, print- og kopiløsninger, klientsikkerhed m.m., har vi også ansvar for al rettighedshåndtering, telefoni, dokumenthåndtering, indkøb, fakturahåndtering m.m.

Derudover arbejder vi med AD, Exchange, SQL, og Office 365, ligesom du vedligeholder og udvikler brugervejledninger og øvrig dokumentation. Generelt er vi et Microsoft-hus og bruger gængse Microsoft OS’er, Office-pakken, Exchange m.m. Herudover bruger vi SCCM ifm. etablering af images, deployering, patchning m.v. Håndtering af sager, ønsker, changes, fejl m.v. sker i vores ticketsystem ServiceNow.

”Det er virkelig en stilling, hvor der er brug for dig. Det er rart at kunne hjælpe hurtigt og effektivt, og vide at man gør en forskel,” fortæller Jesper.

Et kompetent team

Du bliver en del af et team på 5 kollegaer, der stiller krav til kvalitet og rettidighed, og som sammen dækker åbningstiden fra kl. 7.00 til 17.00 - fredag dog kun til kl. 16.00. Vi holder til i Tuborg Havn i Hellerup, og vores 4 kunder er placeret inden for en radius af 3 km. Og da pension er vores speciale, tilbyder vi naturligvis en rigtig god pensionsordning, men vi dyrker også det sociale gennem fredagsbar, forskellige personaleforeninger samt en god frokostordning.

Serviceminded profil med gode samarbejdsevner

  • Der er flere indgange til denne stilling, men du har som minimum en it-teknisk uddannelse og erfaring fra en lignende stilling med it-support.
  • ServiceNow er opbygget, så det understøtter ITIL-processerne, og det er derfor en forudsætning, at du har kendskab til ITIL samt erfaring med helpdesk-systemer.
  • Du behersker dansk i skrift og tale.
     

”Du skal være serviceminded og have lyst til at omgås kollegaer og kunder - og selvfølgelig på professionel vis hjælpe dem, så de kan komme videre med deres arbejde. Du skal derfor også være proaktiv og tage selvstændigt ansvar, og så skal du bidrage til den gode stemning i teamet,” slutter Jesper, der står klar til at tage godt imod dig.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Du kan læse om vores rekrutteringsproces her. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex, Iben Blom, på tlf. 38 32 34 36.

Du søger stillingen ved at sende CV og ansøgning via ansøgningsknappen ”Søg jobbet online” nedenfor. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning allerede i dag og senest den 18. november 2016. Tiltrædelse er snarest mulig, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Vi er en væsentlig spiller på pensionsmarkedet

Forca A/S håndterer vi medlemsservice og -administration, betalingsstrømme, fondsadministration, regnskabsprocesser, governance og IT-systemer for de tre store arbejdsmarkedspensioner; Lærernes Pension, PKA samt Pædagogernes Pensionskasse. I alt er vi 245 medarbejdere, der servicerer og rådgiver over 530.000 medlemmer gennem et tæt partnerskab med vores kunder.

Kontaktperson

Kundelogo

Iben Banghøj Blom
Tlf: +45 38 32 34 36
Mail: ibb@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hellerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.