Find job

Release Manager til Danmarks kommende Borgerjournal

Grib muligheden for at være med til at udvikle Danmarks kommende Borgerjournal, Columna Cura i et agilt og tæt samarbejde med de kommende brugere.

Vi er i gang med at udvikle Borgerjournalen Columna Cura, en nytænkende platform til pleje- og omsorgsområdet, der dækker kommunens services til ældre borgere og borgere med handicap. Cura udvikles i et agilt samarbejde, hvor kunden er medspiller i prioritering og afklaring, og der leveres i 6-ugers iterationer. Columna Cura skal være i drift i foråret 2017.

Jobbet

Som erfaren release manager bliver du en vigtig brik i arbejdet med Borgerjournalen Columna Cura til Danmarks kommuner. I arbejdet får du mulighed for at være med til at opbygge og modne driftsorganisationen og herigennem gøre en forskel for brugerne af Columna Cura. Du bliver en del af et program med flere agile selvkørende teams og dygtige kollegaer. Her har du ansvaret for udførsel og koordinering af en bred vifte af releaserelaterede opgaver. Samtidig får du stor interaktion med programmets interessenter herunder test, udvikling, drift og product management.

Du skal søge dette job, hvis du:

  • Brænder for at være med til at opbygge en driftsorganisation, der kan håndtere hyppige releases og flere kunder
  • Ønsker at få ansvar for koordinering og udførsel af en bred vifte af release- og udviklingsrelaterede opgaver
  • Vil udfolde dine kompetencer og beskæftige dig med varierende opgavetyper, eksempelvis konfigurationsstyring, teknisk implementering, miljøer, versionsstyring af releases, release notes og drejebøger
     

Dine kompetencer og din personlighed

Du har sandsynligvis en it-uddannelse, og har arbejdet med release management før.

Vi forestiller os, at du:

  • Har sans for struktur og detaljer og besidder evnen til at skabe overblik
  • Har erfaring med release management og processer omkring dette
  • Har erfaring i at samarbejde med flere interessenter, herunder drift, udvikling, test og product management
     

Du arbejder selvstændigt og evner at samarbejde med og vejlede dine kolleger. Du er ambitiøs og har viljen og evnen til kontinuerligt at forbedre og udvikle dig selv og andre. Du arbejder systematisk og har altid fokus på detaljen. I din dagligdag får du rig mulighed for at dele din viden med ligesindede og modtage faglig feedback.

Du taler og skriver flydende dansk og mestrer engelsk på højt niveau.

Systematic tilbyder

Vores it-løsninger gør det enklere for brugerne at træffe kritiske beslutninger. Inden for forsvaret og i sundhedsvæsnet gælder det ofte beslutninger, som kan handle om liv eller død. I både den private og den offentlige sektor skal vores løsninger håndtere store mængder data, som for eksempel på biblioteksområdet med mere end 50 mio. udlån årligt. For at fortsætte udviklingen af løsninger, der har kundernes tillid, udfordrer vi derfor løbende hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier. Vi har en offensiv uddannelsespolitik med definerede karriereveje og interne proaktive Knowledge Networks.  

Vi er fokuseret på hele tiden at gøre alting bedre. Vores unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af Lean og Scrum gør os i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet til vores kunder og levere til aftalt tid og pris. Vi arbejder i teams, og mange af vores teams inkluderer fuldt integrerede sourcede teammedlemmer.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vores agile tilgang giver dig god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Vi vægter desuden det sociale sammenhold på arbejdspladsen og har en meget aktiv personaleforening.

Da vi også arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på http://systematic.com/clearance.

Spørgsmål og ansøgningsprocedure

Hvis du har spørgsmål, så ring gerne til kontakte Senior Project Manager, Peder Nielsen på tlf. +45 89 43 20 00.

Ansøgningsfrist: Vi indkalder til samtaler løbende.

Arbejdssted: Aarhus

Starttidspunkt: Efter aftale

Vi ser frem til at høre fra dig.

Systematic A/S udvikler software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, biblioteks- og læringssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv. Fælles for disse kunder er et behov for at kunne integrere, sammenstille og analysere store mængder komplekse data samt skabe et overblik, som muliggør kvalificeret beslutningstagning – ofte i kritiske situationer. Systematic blev grundlagt i 1985 og er i dag Danmarks største privatejede software- og systemintegrator med store, internationale koncerner som partnere. Virksomheden har omkring 475 medarbejdere, og med hovedsæde i Aarhus og afdelinger i København, Australien, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Frankrig, Singapore, Storbritannien, Sverige, Tyskland og USA servicerer vi kunder i 47 lande.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.