Find job

It-supporter

Ønsker du at være en del af Danmarks førende it-outsourcing forretning, hvor vækst og positive fremtidsmuligheder er på agendaen?

Vi søger en fokuseret og talentfuld it-supporter til vores kontor i København. Du vil indgå i en gruppe af dedikerede teknikere, der beskæftiger sig med support af vores kunders brugere. Sammen sikrer I, at kunden kan arbejde effektivt, og oplever en høj kvalitet i vores service.

Jobbeskrivelse

Som it-supporter i TDC Hostings HelpDesk arbejder du med en meget bred vifte af opgaver. Der vil både være produktsupport, support på backend serverløsninger, og slutbrugersupport både via telefon såvel som On Location Service for nogle af vores spændende kunder. Kunderne, som du kommer til at arbejde med, vil ofte allerede have et hostet it-setup, hvor slutbruger supporten er første led i den række af services, som vi udfører.

HelpDesk målet er at yde vores kunders brugere en hurtig og effektiv support i alle henseender 24 timer i døgnet. Du vil indgå i vores dagshold inden for normal arbejdstid.

Jobbet som it-supporter kræver stor evne til at præsentere og formidle informationen til både slutbrugere og teknikere med specialviden. Du skal derfor udstråle troværdighed og overbevisning og samtidig have tillid til den ekspertise, du allerede besidder. Du formår at hjælpe kunden, du sidder overfor (telefon og mail), med at få problemerne løst, og du formår at tilpasse din dialog afhængig af kundens tekniske niveau og it-forståelse.

Du er god til at samarbejde både med dine kolleger internt og i andre afdelinger samt naturligvis med kunderne. Du trives i et travlt miljø, hvor vi er under konstant forandring.

Afdelingsprofil

Service Center Operation varetager sammen med It Service Management de kunderettede funktioner. Service Center Operation er kundernes primære kontakt ift. systemernes drift, hvor vi har fokus på at klassificere og prioritere henvendelserne korrekt. Vi står ligeledes for al overvågning af kundemiljøer, så kunderne oplever en uforstyrret drift.

Service Center Operation er et friskt, handlekraftigt og rutineret team, der er vant til at kommunikere og agere i et udfordrende miljø med stort ansvar for mange servere, processer og kunder. Teamet består af et dagshold og flere døgnhjul (aften, nat, weekend).

Faglige kvalifikationer

  • Måske har du en it-supportuddannelse eller anden relevant it-uddannelse.
  • Du har en bred Microsoft viden og har stor erfaring med Windows, Office-produkter og evt. OSX, iOS, Android.
  • Du har erfaring med konfiguration af de mest anvendte mailklienter og kendskab til de mest anvendte netværksteknologier.
  • Du har kendskab til administration af Windows Server 2008 og 2012, herunder Active Directory og Group Policies.
  • Du har kendskab til administration af nogle af følgende produkter: Exchange Server, SQL Server, Internet Information Server og Citrix.
  • Hvis du har certificeringer inden for Microsoft og har erfaring omkring software distribution, vil dette være en fordel, men ikke en forudsætning for at bestride jobbet.
  • Du er god til at se sammenhængen mellem applikationer, og du er dygtig til at fejlsøge.
  • Du taler flydende dansk og er rutineret på engelsk.
     

Personlige kvalifikationer

  • Du har kunden i højsædet og brænder for at yde god kundeservice.
  • Du trives i et aktivt miljø og formår at holde mange bolde i luften.
  • Du kan arbejde efter velbeskrevne processer, men samtidig tænke udenfor kassen.
  • Du interesserer dig for ny teknologi og ønsker at tilegne dig ny viden.
  • Du har gåpåmod, når du møder nye tekniske udfordringer.
  • Du fungerer godt i et team og vil gerne lære – og lære fra dig.
  • Du er stabil og fleksibel.
     

Vi tilbyder

Løn efter kvalifikationer samt attraktiv pensionsordning og helbredsforsikring.

Mulighed for at være med til at forme afdelingen og mulighed for at dygtiggøre dig både ved hjælp af interne kurser og certificeringer hos f.eks. Microsoft. TDC Hosting er på forkant med de nyeste teknologier.

Vores kerneværdier er kompetence, hjælpsomhed og handlekraft. Det er ikke bare noget, vi siger. I praksis betyder det, at vi er skarpe på vores fagområder og parate til at investere, hvis det gør dit arbejde lettere og styrker løsningen. Det betyder også, at vi altid er klar til at hjælpe dig gennem pressede situationer.

Ansøgningsfrist:

04-12-2016.

Kontaktperson:

Teamleder Martin Kemp, mak@tdchosting.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.