Find job

PIM- og integrationskonsulent

Er du i stand til at kombinere forretningsforståelse og teknisk indsigt? Har du lyst til nye udfordringer og et arbejde med komplekse forretningskritiske it-projekter for store danske virksomheder? Så bliv en del af Verticas PIM- og integrationsteam i enten København eller Aarhus.

Som konsulent kommer du til at arbejde med opgaver, som har afgørende betydning for vores kunders forretning primært inden for product information management (PIM), integration og dataanalyse. Du vil komme helt tæt på kunderne og deres forretning og være med til at rådgive og vejlede dem f.eks. omkring optimering af deres processer, for efterfølgende at være med til at implementere dit løsningsforslag.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Analyse af data og forretningsprocesser
  • Design af løsningsarkitektur
  • Implementering af PIM- og integrationsløsninger samt løsninger til dataanalyse
  • Tæt samarbejde med kunder og kollegaer med udviklerbaggrund om de gode løsninger
  • Deltagelse på pre-sales og afklaringsmøder
     

Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Du kommer til at samarbejde tæt med kolleager og kunder, hvor du hele tiden er tæt på projektets nerve. Her får du både udfordret din forretningssans og analytiske evner, ligesom dine tekniske kompetencer løbende bliver bragt i spil, når løsningerne skal konfigureres og udvikles. Du vil nemlig blive udfordret på spændende projekter hver eneste dag, hvor du gør en afgørende forskel for vores kunders forretning.

Du får mulighed for at sparre med nogle af de dygtigste udviklere og konsulenter i landet både via det daglige projektarbejde og på vores teammøder, hvor vi udveksler oplevelser fra aktuelle projekter og præsenterer hinanden for tips og trends. Du får løbende mulighed for videreuddannelse i form af selvstudie, kurser og certificeringer.

Du får en god, fast løn, som matcher dine kvalifikationer, samt en attraktiv pensionsordning og sygdomsforsikring. Vi tror på, at vores projekters succes bunder i en fælles indsats, og derfor har vi desuden en bonusordning baseret på vores fælles resultat.

Hvem er du?

Du har formodentlig en teknisk baggrund, og ønsker måske mere kundekontakt, mere forretningsudviklende opgaver og teknisk projektledelse. Men på en måde så du fortsat kan være en del af den tekniske implementering – enten ved konfigurering af standardplatforme, data modellering eller om nødvendigt programmering.

Du er i stand til at kommunikere med både forretningen og udviklere, har lysten og evnen til både at forstå forretningen og efterfølgende finde den bedste tekniske løsning. Du er klar over, at succes i it-projekter er afhængig af menneskerne bag løsningerne. Derfor er du heller ikke bange for at udfordre andres meninger, ligesom du selv sætter pris på at blive udfordret.

Kendskab til standard PIM-systemer eller integrationsplatforme, integrationsservices eller dataanalyse/indsigtsværktøjer er en fordel.

Andre meget relevante baggrunde er bl.a. ERP-, CRM- eller SharePoint konsulent.

I den tætte kundekontakt tales der både dansk og engelsk, og det er et krav at du kan begå dig på begge sprog.

Send os din ansøgning

Lyder dette interessant, og er du klar på nye spændende udfordringer, så send din ansøgning og andet relevant materiale hurtigst muligt via ansøgningsknappen nederst på siden.

Du er også velkommen til at ringe til Sune Hansen på telefon 25 39 28 62, hvis du har spørgsmål, ønsker at høre mere om stillingen eller aftale at besøge os i vores hyggelige lokaler i Latinerkvarteret i Aarhus.

Vi indkalder løbende til samtaler fra slutningen af uge 48.

Om Vertica og dine kommende kollegaer

Vertica er en højt specialiseret virksomhed med 70 medarbejdere på kontorer i hjertet af Aarhus og København. Vores kunder tæller nogle af de største og mest spændende virksomheder i Danmark inden for e-handel, onlineforretning og integration, herunder BaneDanmark, Coop, Bolia.com, Velux og Danish Agro.

Vi er en humørfyldt og uformel organisation uden et traditionelt hierarki. Vores virksomhedskultur er i stedet baseret på vores fælles værdier og gennemsigtighed. Vi har ingen chefer, der skal godkende de gode idéer før de præsenteres for kunden, og alle har i høj grad mulighed for at påvirke deres egen hverdag.

Flere af vores medarbejdere spiller aktive roller i brugergrupper og holder indlæg ved diverse arrangementer. Vi har desuden selv arrangeret forskellige åbne arrangementer herunder frontend meetups og Coding in the Dark arrangementer. Flere af indlæggene herfra kan du finde på vores YouTube kanal.

Der er også flere Vertica-medarbejdere, som blogger. På vores fælles firmablog kan du lære flere af vores kollegaer bedre at kende.

Vi elsker at prøve nye teknologier og idéer af. Hvert år holder vi bl.a. Innovation Camp, hvor medarbejdere i 4 dage arbejder på projekter, løsninger og apps efter eget valg.

Vi holder løbende sociale arrangementer ligesom vores medarbejdere tit tager initiativ til alt fra fodboldkampe og konkurrencer til socialt og fagligt samvær. Flere af disse ting, kan du både se og læse om på vores Facebook side.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København eller Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.