Find job

Assistant IT Supplier Manager

Synes du, at koordineringen mellem underleverandører og egen organisation kunne være spændende og har du lyst til at arbejde i en dynamisk driftsorganisation i rivende udvikling?

Vil du være en del af et team, som medvirker til at sikre stabil it-drift og tilfredse kunder? Dette gennem kontinuerlig opfølgning på vores underleverandører og sikring af, at de it-services der produceres er blandt markedets bedste. Så er du måske vores nye Assistant IT Supplier Manager.

KMD er en attraktiv arbejdsplads med mere end 3.000 medarbejdere som vores vigtigste ressource. Sammen med vores kunder over hele landet er vi med til at digitalisere Danmark. Vores it-eksperter og forretningsspecialister er landets førende til at omsætte komplekse processer til enkle og effektive it-løsninger, der kan gøre livet lettere for dig, din nabo og alle andre danskere. Vi har udviklet og drifter i dag over 400 it-systemer, og vi har en ambition om at være den foretrukne leverandør for det offentlige og private marked - og det er den ambition, du kan være med til at føre ud i livet.

Om jobbet

Du vil som Assistant IT Supplier Manager, være medansvarlig for it-leverancernes kvalitet fra vores underleverandører til vores kunder i KMD Operations. I samarbejde med kollegaer og underleverandører, skal du sikre en stabil drift qua opfølgning på de indgåede kontrakter samt effektiv kommunikation med de relevante interessenter. Vi er garantien for, at driftsleverancen er i top til vores kunder på kommune-, stats- og erhvervsmarkedet og er en del af Operations.

Desuden bliver du medansvarlig for at følge op på vores it-services i forhold til Operations kundevendte funktioner og i overensstemmelse med indgåede aftaler. Det være sig såvel services som produceres internt i KMD, men også services der produceres af vores underleverandører eksternt.

Der er tale om et nyt forretningsområde, som er etableret i samarbejde med de øvrige afdelinger i Operations og herunder Service Integration and Management (SIAM).

Dine ansvarsområder vil være:

  • Sikre optimalt udbytte af de aftaler Operations har indgået med underleverandører
  • Opfølgning på de KPI´er der indgår i kontrakterne med underleverandører og hjælp til udarbejdelse af handlingsplaner for eventuelle forbedringer
  • Sikring af en stabil drift samt effektiv kommunikation på alle niveauer til kollegaer og underleverandører
  • Opfølgning på de services Operations producerer og services der indkøbes hos underleverandører
  • Kontinuerligt sikre at kvalitet, pris og funktionalitet på de services Operations leverer er markedets bedste
  • I samarbejde med Operations kundevendte funktioner, sikre korrekt forecasting/budgettering
     

Operations fungerer som et solidt fundament under alle KMD’s Strategiske Business Unit’s og Software Centre of Excellence, som leverer services og løsninger til både offentlige myndigheder og private virksomheder i Danmark og udlandet. Operations er i omdrejninger 24/7/365, og vi er med til at sikre, at KMD leverer stabil drift i dagligdagen til vores kunder, men Operations understøtter også vores kunders behov for drift, udvikling og nytænkning i applikationsniveauet.

I Operations er vi bundet sammen af en stærk lim i form af processer, værktøjer og kompetente kolleger - alt sammen en del af vores DNA. Operations går nogle gange forrest ift. markedet, når det handler om nye teknologier, eller hvordan og hvor leverancerne kommer fra – vi er i en spændende udvikling. Hvis du kan se dig selv i den sammenhæng, er du måske den nye spiller på holdet, der sammen med en række engagerede kolleger vil arbejde for det fælles mål - at understøtte KMD’s forretning på bedst mulig vis.

Om dig

Vi forventer, at du har en videregående uddannelse.

Da dagligdagen hos os ofte foregår i et højt gear og er omskiftelig, er det et must, at du arbejder struktureret og har et højt selvstændigt drive.

Overblik, kommunikation og samarbejdsevner er ligeledes en vigtig del af din profil, for at sikre kundefokus og samarbejde på tværs i organisationen.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er en stærk kommunikator, såvel skriftligt som mundtligt på dansk og engelsk
  • Tilfører værdi til de opgaver du beskæftiger dig med
  • Har gåpåmod og er forandringsparat
  • Evner at skabe og fastholde gode relationer til kunder, leverandører og samarbejdspartnere og udnytte dette til gavn for forretningen og omgivelserne
     

Love it_Live it

KMD har hovedkontor i Ballerup. At vi er danske betyder, at du er tæt på ledelsen og beslutningerne. Vil du bruge din viden for alvor i en dansk virksomhed i vækst med stærke internationale relationer? Så vil vi gerne have dig med på holdet.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Jesper Schow Petersen på telefon 4174 0203.  

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler med kvalificerede kandidater.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.