Find job

Projektleder der brænder for at drive tekniske IT-projekter

Vil du arbejde med forsikringsbranchens mest tilfredse og loyale medlemmer? Brænder du for projektledelse? Er du teamorienteret og god til at skabe begejstring? Er du teknisk interesseret? 

Hvis ja, så har vi måske en spændende mulighed til dig her!
 
Hos LB Forsikring står vi overfor at skulle gennemføre en række spændende projekter i fremtiden, og vi søger derfor en erfaren IT-projektleder til en nyoprettet stilling med ansættelse snarest muligt.
Stillingen er placeret i vores IT-sektion, hvor du vil indgå i et team med 11 dygtige og engagerede kollegaer. Dit arbejde foregår på vores kontor, der er placeret i hjertet af København og tæt på offentlig transport. I stillingen referer du til afdelingschefen for Forretning & IT.

Om stillingen

Som IT-projektleder har du ansvaret for selvstændigt at drive dine projekter igennem alle projektets faser. Derudover har du ansvaret for at motivere, inspirere og lede projektteams af forskellig størrelse. Ofte kan der være behov for, at du selv har lyst og evner til at grave dig ned i problemstillinger i projekterne, hvorfor en vis portion nysgerrighed og vedholdenhed også er en fordel.
Du skal både kunne finde rundt i forretningen, driften og selvfølgelig tale med udviklere – det kan endda være, at du selv har arbejdet med IT-drift eller som udvikler.
 
Du vil komme til at:

  • scope, planlægge og sikre fremdrift på projekter
  • facilitere arbejdet i projekternes styregrupper – herunder facilitere møder
  • estimere leverancer ift. ressourcer og tid
  • have den operationelle leverandørkontakt
  • udarbejde relevant rapportering
     

Dine faglige kvalifikationer

For at komme i betragtning til stillingen ser vi gerne, at du har en relevant videregående teknisk uddannelse kombineret med minimum tre års erfaring som projektleder, hvor du har haft ansvaret for at drive egne – gerne mere teknisk tunge - IT-projekter. Du er desuden vant til at arbejde efter standardiserede metodeapparater og med planlægningsværktøjer.
 
Derudover er det vigtigt, at du:

  • har erfaring med at udarbejde business cases og estimere tid og ressourcer
  • har erfaring med at facilitere møder, workshops og beslutningsprocesser
  • har teknisk flair og viden
  • har erfaring med leverandørstyring
  • hurtigt gennemskuer processer og arbejdsgange
  • er vant til at arbejde med projektrapportering
  • brænder at få projektdeltagere til at arbejde sammen om at nå fælles mål
     

Det vil være en fordel, hvis du er Prince2 certificeret eller tidligere har arbejdet efter principperne. Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har erfaring med projekter af mere IT-teknisk karakter.

Om dig

Som person er du kendetegnet ved at være struktureret, i stand til at bevare overblikket og prioritere i dine opgaver. Det er ligeledes vigtigt, at du har en positiv og imødekommende tilgang til arbejdet og dine kollegaer.
 
Desuden er du kendetegnet ved:

  • at omstillingsparat og forandringsvillig
  • at være empatisk og teamorienteret
  • at være nysgerrig og vedholdende
  • at trives med at lede projektteams og skabe begejstring og motivation
  • at trives med at koordinere og følge op
  • at kunne kommunikere på forskellige niveauer i organisationen
     

Vi tilbyder

Vi tilbyder dig at blive en del af en attraktiv arbejdsplads i hjertet af København, hvor medarbejdertrivsel vægtes højt. Derudover tilbyder vi blandt andet:

  • Løn og pension der matcher dine kvalifikationer
  • Sundhedsforsikring og Falck Healthcare-ordning
  • En kantineordning med sund og varierende kost
  • Massageordning og zoneterapi
  • Adgang til motionsrum
  • Deltagelse i forskellige sociale arrangementer
  • Mulighed for at leje ferieboliger i Danmark og udlandet
     

Interesseret?

Hvis stillingen har vakt din interesse, og du ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Bo Stisen på tlf. 22 25 68 95 eller HR Partner Thomas Foldbjerg på tlf. 31 12 12 30.
 
For at søge stillingen skal du sende os dit CV og ansøgning via ansøgningslinket her på siden.
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt, da vi satser på et kort rekrutteringsforløb. Ansøgninger vil blive vurderet løbende, ligesom vi løbende afholder samtaler.
 
Vi gør opmærksom på, at vi anvender test som en del af rekrutteringsprocessen.
 
Vi glæder os til at høre fra dig!

LB Forsikring er et medlemsejet forsikringsselskab med over 135 års erfaring. Vi er det fjerde største skadeforsikringsselskab i Danmark, har i dag ca. 370.000 medlemmer og består af forsikringsgrupperne: Lærerstandens Brandforsikring for dem med undervisning som hovederhverv, Bauta Forsikring for sygeplejersker og andre inden for sundhedssektoren, Runa Forsikring for FTF- og AC-grupper og FDM Forsikring for medlemmer af FDM. Vi har branchens mest tilfredse og loyale medlemmer, og både vores indbo-, rejse- og ulykkesforsikring er bedst i Tænk Penges test. Læs mere om LB Forsikring på vores hjemmeside www.lbforsikring.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København K

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.