Find job

Schantz søger en operationel Support & Maintenance ansvarlig

Tænder du på support af markedsledende finansielle rådgivningsløsninger?

Schantz søger en operationel ansvarlig til vores Support & Maintenance team, der i samarbejde med resten af teamet vil få ansvaret for at sikre det forretningsmæssige driftsansvar på kørende kundeløsninger.

Du vil blive den drivende kraft i support af vores kunder på Schantz´ rådgivningssystemer inden for både formue-, kredit- og pensionsrådgivning. Dermed er du med til at sikre, at vores løsninger forbliver de førende i markedet, og skaber fundamentet for bedre rådgivning og kundedialog. Support og Maintenance området er under opbygning, så du vil få en betydelig rolle i forhold til udviklingen af denne.

Din legeplads

Du bliver ansvarlig for support på vores rådgivningsløsninger rettet mod den finansielle sektor. Du vil herudover løbende deltage i udviklingsprojekter, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på den retning, som vores rådgivningssystemer skal udvikle sig i.

Uanset hvilken opgave du arbejder med, vil du komme til at indgå i teams med højt kvalificerede kollegaer, og du vil være det daglige bindeled mellem IT-udviklere, projekter og kunder. 
Der vil ikke være personaleansvar i stillingen, men primært faglig ledelse af teamet. Personaleledelsen varetages af teamets gruppeleder med input fra dig.

Teamet består p.t. af 4 faste udviklere, og der er tilknyttet forretnings- og testkompetencer til teamet for optimal opgaveløsning. Vi arbejder efter agile principper og Kanban metoden.

Som S&M-ansvarlig vil du få ansvaret for:

  • At drive og videreudvikle supportfunktionen i dagligdagen, så vores kunder oplever en professionel og faglig høj kvalificeret support. Dette gælder for så vidt:
    - Afholdelse af statusmøder med kunder
    - Overholdelse af SLA-aftaler
    - Sikre korrekte S&M-aftaler og fakturering heraf
  • Samarbejde med vores kunder og deres interessenter for at sikre, at løsningen løbende lever op til deres individuelle krav og behov
  • At sikre at årshjulets opgaver overholdes, og at alle vores kunder kommer med i årsopdateringen
  • Samarbejdet med dine kollegaer i udviklingsteams af forskellige størrelser og sammensætninger
  • At drive relationen ud mod kunden på tillidsskabende vis, og på egen hånd løse evt. udfordringer 

     
  • Faglig ledelse af teamet, herunder 
    - Opbygning af viden, dokumentation og best practise 
    - Professionalisering af processer med Jira som supportværktøj 
    - At fastsætte eskaleringspunkt og planlægning af opgaver
    - Sikre trivsel og faglig udvikling i teamet
     

Du er skarp

Hos Schantz leder vi efter folk, der er rigtig dygtige til deres fag, brænder for hvad de laver og passer ind i Schantz’ måde at arbejde på. Til gengæld betyder det ikke så meget, om du har taget den klassiske karrierevej, eller om du er den ’skæve’ éner, så længe du besidder de helt rigtige kompetencer. 

Fagligt skal du være stærk og vi ser gerne at du:

  • Kommer med erfaring som supportansvarlig fra lignende stilling
  • Har erfaring som projektleder i udviklingsprojekter
  • Har erfaring med support af komponenter til kunderne
  • Har forståelse for sammenhængen mellem kompetencer, processer og systemer
     

Din person

I dag er du vellidt i dit team – ikke kun for din faglighed, men også for din humor og forståelse for hvornår noget haster.

Vi forestiller os, at du:

  • Har et godt people-mindset og får et kick af at yde god service 
  • Føler dig godt tilpas i en kundevendt rolle, er ”kundens mand”, og har kommerciel forståelse
  • Forstår at prioritere, estimere og planlægge opgaverne med dit team og ledergruppen i Advice
  • Kan arbejde med et selvkørende team af individuelle profiler, og motivere dem til at tage fælles ansvar og ejerskab for afdelingens opgaver 
  • Er hurtigt opfattende, fleksibel og omstillingsparat. Samtidig forstår du at lytte til dine eksperter på holdet, og kan samle teamet omkring jeres fælles mål

     

Information og ansøgning

Hvis du vil vide mere om Schantz, er du velkommen til at kigge på job.schantz.com.

Har du spørgsmål til stillingsannoncen, så kontakt VP Advice Solutions Christian Rosbæk på tlf. +45 28 57 42 27. Hvis du vil søge stillingen så klik på ansøgningsknappen nederst på siden, hvor vi modtager din ansøgning og CV.

Der er ingen deadline på dette opslag da vi løbende indkalder til samtaler.

Om Schantz

Schantz er en af Danmarks førende IT-virksomheder inden for udvikling og implementering af integrerede standardsystemer til den finansielle sektor. Gennem de sidste 20 år har vi oplevet en fantastisk udvikling med en støt stigende omsætning og stadig større kunder. Men det stopper ikke her. Vi videreudvikler produkterne så vi fortsat er førende på markedet og er allerede på vej ind i nye lande, og vores ambition er at blive verdens førende inden for de næste ti år.

Schantz er nu en softwarevirksomhed med fokus på både C# og Java. Hos Schantz er vi et stærkt team af 160 målrettede og elskelige nørder, der hver især er specialister inden for bl.a. systemudvikling, forretningsudvikling, forsikringsmatematik og projektledelse. Vi tror på, at vi er stærkere sammen end hver for sig. Derfor dyrker vi fælleskabet og støtter op om individet. For kun det bedste er godt nok for os og vores kunder.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.