Find job

SharePoint Consultant

I vores BI, CRM & SharePoint afdeling søges en SharePoint konsulent til at varetage applikationsopsætning i diverse platforme baseret på SharePoint.

I forlængelse af et øget fokus på kommunikation og videndeling har vi behov for en dygtig og engageret person, som kan hjælpe med at optimere og skabe nye muligheder på vores forskellige SharePoint platforme. I samarbejde med forretningsansvarlige og teknisk-IT bliver det din opgave at levere brugervenlige værktøjer, som effektivt understøtter kommunikation og videndeling i en global virksomhed og med eksterne interessenter.

På den korte bane vil din prioritet være at medvirke til udarbejdelsen af en Intranet strategi samt en kommunikationsplan, som sikrer, at du efterfølgende kan opsætte og implementere et understøttende teknisk setup. Vi forventer desuden at opgradere vores on-premise platforme fra SharePoint 2013 til nyeste version i nær fremtid.

Din evne til at oversætte forretningens behov til tekniske løsninger vil sikre at vi fremadrettet får bedst mulig værdi af SharePoint online og on-premise.

Primære opgaver:

  • Udvikling, implementering og drift (2-3. level support) af SharePoint setup (Intranet, Extranet, m.v.)
  • Deltagelse i SharePoint relaterede projekter
  • Sparring med forretningsejere, samt bindeled til teknisk-IT og ekstern partner
  • Drive initiativer der sikrer gode processer omkring videndeling
  • Dokumentation af løsninger
  • Holde sig opdateret om tekniske muligheder som kan skabe værdi for LINAK – herunder eksempelvis løbende opdateringer, Business Connectivity Services, nye apps, m.v.
     

Din baggrund:

Du har meget gerne erfaring med ovenstående teknologier og ansvarsområder, en IT-relateret uddannelse på minimum bachelorniveau og kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

  • Analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret.
  • Gode samarbejds- og kommunikationsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering i projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere.
  • Teknisk nysgerrig. Udviklingen går stærkt og vi ønsker løbende at holde os ajour med nye muligheder – både on-premise og online.
  • Har humor, energi og en positiv tilgang til udfordringer.
     

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte BI & Collaboration Manager Thomas F B Damsgaard på mobil: 50 77 10 41.

Send venligst din ansøgning til personaleafdelingen mærket ”SharePoint Consultant” via ansøgningsknappen nederst på siden.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg 
E-mail: personale@linak.com


LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.

De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.

LINAK er delt op i 4 divisioner, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Sønderborg

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.