Find job

Application Manager hos Bunker Holding Group

Trives du med lederrollen og brænder du for at få dit application team til at præstere?

Virksomheden

Vores kunde Bunker Holding er moderselskab for en gruppe af virksomheder, som er specialiseret inden for køb, salg og levering af olie og smøreolie til skibe samt Risk Management og andre forbundne services. Bunker Holding er en sund og solid dansk virksomhed, som er rig på traditioner, men samtidig en progressiv global virksomhed. I dag er Bunker Holding en international organisation, som er repræsenteret med 44 kontorer i 26 lande verden over. Bunker Holding har hovedkontor i Middelfart og omsætter årligt for et stort milliardbeløb i USD. 

Få indblik i virksomhedskulturen hos Bunker Holding Group ved at se den nye karrierefilm HER

Virksomheden tilbyder

Bunker Holding Group kan tilbyde dig et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation i konstant udvikling med gode, professionelle kolleger og en bred kontaktflade. Du får her muligheden for at opbygge et stærkt netværk. De investerer i udvikling af deres medarbejdere, tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer, pensionsordning og gode arbejdsforhold i en organisation i positiv udvikling. 

Stillingen

Som Application Manager vil du komme til at lede et team på 3 NAV-udviklere og 2 CRM-konsulenter.

Du vil i rollen få ansvaret for:

  • Løsningsdesign og arkitektur 
  • Change og release management
  • At sikre en effektiv planlægning – herunder planlægning af de daglige udviklingsopgaver
  • At sikre at løsninger implementeres efter Best Practice
  • At sikre driftssikre løsninger i et hybridt miljø og at test og dokumentationskrav overholdes
  • At sikre balancering af ressourcer i teamet i forhold til continuos improvement og projektdeltagelse
  • Aktivt at kvantificere og kvalificere RISK
  • Tilsikre at teamet løbende udvikles 
     

Personen

Du kommer med min. 8 års ledelseserfaring og er i stand til at motivere, inspirere og facilitere teamet til at tage ansvar. Du har erfaring med MS Dynamics NAV og CRM (gerne med CRM online og hybrid-løsninger). Du har erfaring med ITIL, SCRUM og med at arbejde i et internationalt setup. Hvis du yderligere har erfaring med BI, er det et plus. Dansk og engelsk i skrift og tale er et krav.

Som person er du en stærk kommunikator og er en dygtig leder samtidig med, at du også formår at have styr på detaljerne. 

Det forventes, at man kommer med et stort engagement samt en stor ansvarsfølelse for at få teamet til at lykkes. 

Ansøgning

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt.

Kontaktinfo:

Kontaktperson: Klaus Bendixen
Telefonnummer: +45 60 20 45 46 
E-mail: kb@scr.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Middelfart

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.