Find job

Dynamics AX-Specialist

Brænder du for at hjælpe kollegaer og slutbrugere? 

Virksomheden

Vores kunde er en spændende international koncern, som i Danmark beskæftiger 200 medarbejdere i forskellige selskaber på 12 forskellige lokationer.

Til understøttelse af virksomhedens forretningsprocesser anvendes Dynamics AX 2012. IT-afdelingen arbejder løbende med mange spændende Dynamics AX-projekter og søger nu en forretningsorienteret Dynamics AX-specialist. Du vil få reference til IT-chefen.

Stillingen

Du vil indgå i et velfungerende mindre IT-team, der i høj grad fungerer som en selvstyrende serviceenhed, som løser opgaver på tværs af koncernens selskaber. Dine arbejdsopgaver som Dynamics AX-specialist vil bl.a. være at koordinere opgaver med øvrige kollegaer og samarbejde med eksterne leverandører. Virksomheden har implementeret Dynamics AX 2012, og du kommer i den forbindelse bl.a. til at arbejde med integration af et nyt selskab i den eksisterende løsning. 

Relevante opgaver i stillingen:

  • Driftsopgaver
  • Assistance til superbrugere og slutbrugere
  • Udarbejdelse af vejledninger, undervisning og uddannelse 
  • Udviklingsopgaver i AX
  • Projektdeltagelse 
     

Personen

Du har arbejdet minimum 3 år med ERP. Du kan f.eks. være IT-uddannet som datamatiker eller lignende, men du kan også komme med en økonomi-, logistik-, lager- eller produktionsbaggrund og med en lyst til at arbejde mere med IT.

Du har dokumenteret erfaring med Dynamics AX – gerne fra en logistikvirksomhed. Har du erfaring fra en produktionsvirksomhed, er det også relevant.

Du kan også komme til at arbejde med Business Intelligence projekter, og har du kendskab hertil og måske også til Cognos, er det ideelt. 

Det er vigtigt, at du har evnen og viljen til at lære nyt, og at du kan sætte dig ind i nye forretningsprocesser. Du er en udadvendt, åben person, der af andre bliver opfattet som meget serviceminded. Du er omgængelig og gerne i besiddelse af en god portion humor. Du formulerer dig godt på dansk i både skrift og tale. Har du kendskab til tysk, er det en fordel men ikke et krav.  

Virksomheden tilbyder

Et interessant job i en spændende, velkonsolideret international virksomhed med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Et godt team med gode professionelle kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø. En konkurrencedygtig løn, der omfatter pension, kantineordning, personaleforening, frugt m.v. 

Ansøgning

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.

Kontaktinfo:

Kontaktperson: Klaus Bendixen
Telefonnummer: +45 60 20 45 46
E-mail: kb@scr.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Kolding

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.