Find job

24/7 Incident Supporter i Service Desk

Er du den alsidige infrastruktur tekniker, der både kan begå dig på applikationer og decentralt miljø? Så er du den medarbejder vi søger!

Om jobbet

24/7 Support i KMD’s Operations afdeling er Single-Point-Of-Contact (SPOC) for interne og eksterne brugere af it-services. Vores kunder er på det private erhvervsmarked, kommunale marked og statsmarked, idet vi leverer daglig support og overvåger KMD’s og kunders it-infrastruktur. Vi oplever en markant udvikling i efterspørgslen og kompleksiteten af vore it-services, og vi skal til stadighed optimere og udvikle vore interne processer, så vi kan begå os i et konkurrencepræget marked. Derfor søger vi en Incident Supporter til afdelingen.

Stillingen er i vores 24/7 Support, men dit arbejde vil som udgangspunkt være i dagstid – der kan dog forekomme muligheder for at arbejde om aftenen, natten og weekenden. Denne del honoreres efter HK’s overenskomst.

Incident Support med stort ansvar

Som Incident Supporter bliver du en del af det team, der overvåger KMD’s it-services og infrastruktur. 

Du får bl.a. følgende opgaver:

  • At identificere og koordinere Incidents og Servicerequests
  • At løse Incidents og Servicerequests i første led (First Time Fix)
  • Kundesupport
  • Videndeling med 2. level support
     

Om dig

Du er teknisk velfunderet og alsidig.

Du bliver ansat på baggrund af det, du kan og den, du er. Det skyldes, at vi har høje ambitioner om at gøre en forskel – og så har vi højt til loftet i form af frihed under ansvar, fleksibilitet og plads til forskellighed.

Vi forestiller os, at du evt. har en relevant videregående uddannelse, fx datamatiker og erfaring fra Server/Net.

Faglige kompetencer:

  • Grundlæggende kendskab til Windows drift og netværk
  • Teknisk velfunderet
  • Muligvis bekendt med ITIL-processerne
  • Evner til at koordinere, lede og kommunikere
  • Kompetencer om EDI er at foretrække men ikke et must
     

Omstillingsparat og resultatorienteret er ord der kendetegner dig.

En af dine vigtigste kompetencer er, at du formår at tilpasse dig forskellige opgaver, da der både kan være opgaver af decentral og central karakter.

Som en del af vores team er du:

  • Analytisk og skarp på at kunne udlede og konkludere på tekniske problemstillinger
  • Vedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket
  • Rolig og holder hovedet koldt i pressede situationer, selvom problemstillingerne er komplekse
  • Resultatorienteret og evner at formidle svære tekniske problemstillinger på en overskuelig måde
  • Vant til at tage initiativ til forandring og motiveres af komplekse arbejdsopgaver
  • Samarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring
  • Du trives i et team, hvor I deler viden, er der for hinanden og tager initiativer på hele teamets vegne
     

Love it_Live it

KMD er Danmarks største, sjoveste og mest seriøse legeplads for it-talenter. Vi er 1.000 it-specialister, der arbejder med Java, Microsoft, Mainframe, SAP, arkitektur, test og projektledelse. I KMD er vi ligeglade med, hvor du får dine gode ideer. Bare du deler dem med os. Er du klar til at logge på dit livs stærkeste netværk?

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Erik Madsen, på 44 60 27 24.
Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning allerede i dag.
Ansøgningsfrist: 13.01.2017

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aalborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.