Find job

Dynamics NAV konsulent

Vil du have det faglige ansvar for NAV 2015 on premise i en hastigt ekspanderende detailkæde med unikke koncepter og investeringsvillighed?  

Er du klar til en spændende rejse, hvor du skaber masser af forretningsmæssig værdi? 

Virksomheden

Vores klient er en hastigt ekspanderende detailkæde med stor succes og globalt potentiale. I 2017 åbner kæden de første enheder udenfor Danmark. Virksomheden søger nu en NAV konsulent, som vil indgå i et mindre og dynamisk team.  

Stillingen

Du vil indgå i en mindre IT-afdeling, som på kædekontoret løser opgaver i forbindelse med butiksdriften og interne systemer. Virksomheden gik live på NAV 2015 i foråret, og du vil få en væsentlig rolle i fase 2 og 3 af NAV implementeringen, hvor man udover en række større projekter også har fokus på optimeringsopgaver. Du vil få det faglige ansvar for virksomhedens NAV løsning og vil indgå i et tæt samarbejde med eksterne leverandører. Du vil deltage og få ansvar for en række NAV relaterede projekter, eksempelvis håndterminaler til butikker. Et andet projekt kunne være at gøre platformen klar til global tilstedeværelse, samt at høste de forretningsmæssige gevinster af en standardiseret platform gennem din unikke indsigt i NAV 2015. Du trives med at inspirere dine kollegaer med mulighederne i NAV og kunne finde det interessant at afholde workshops med gennemgang af relevante emner og optimeringsmuligheder.   

Personen

Du har teknisk indsigt i NAV og en god forståelse for forretningsudvikling. Du arbejder sikkert i dag i et konsulenthus eller som intern konsulent i en virksomhed og ønsker nye udfordringer i en dynamisk virksomhed, hvor du vil få unikke muligheder. Du har knækket koden på ERP systemer og har arbejdet med flere NAV implementeringer. Har du tillige erfaring med LS Retail, vil det være et klart plus.  

Du er en teamplayer, trives i et til tider hektisk miljø og er handlingsorienteret. I dit arbejde har du fokus på kvalitet og ansvarlighed. Du kan både arbejde selvstændigt og i teams og er god til at kommunikere på alle niveauer i virksomheden. Det er et krav, at du begår dig fejlfrit på dansk i skrift og tale samt kan kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk 

Virksomheden tilbyder

Et spændende job med masser af muligheder i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed med fokus på internationalisering. Gode ansættelsesbetingelser og en gage, der forhandles individuelt, og som fuldt ud vil modsvare kvalifikationer og erfaring. Du vil også få mulighed for løbende at udvikle dig fagligt ved deltagelse i seminarer og konferencer. 

Ansøgning

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. 

Kontaktinfo:

Kontaktperson: Klaus Bendixen
Telefonnummer: 60 20 45 46
E-mail: kb@scr.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Skanderborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.