Find job

UX Designer søges til attraktiv stilling hos Addition

Har du lyst til at arbejde strategisk med design og have kundekontakt? Er du dygtig til UX design? Og har du ballast til at understøtte kundens nuværende og fremtidige behov? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Om stillingen og hverdagen

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige personer hos Addition, såsom frontend teamet, projektledere, og konsulenter, hvor der er fokus på faglig sparring og dialog. Du vil have kontakt med store danske virksomheder, hvor du skal være med til at bringe kunden tættere på udviklingen.

Dine opgaver

  • Udføre UX design
  • Oprettelse af design, wireframes, prototyper til hjemmesider, e-mail-kampagner og apps
  • Sikring af, at de bedste kreative løsninger implementeres og leveres
  • Du holder dig opdateret på de nyeste digitale design / UX udvikling og tendenser
  • Design og vedligeholdelse af digitale elementer og skabeloner
  • Sikre effektiv produktionsplanlægning og at deadlines holdes på alle tidspunkter
  • Kontinuerlig udvikling, vedligeholdelse og optimering af relevante processer for at sikre optimal drift
  • Løbende verificere implementeret design i projektforløb
     

Du vil få et tæt samarbejde med nogle af landets største virksomheder.

Kvalifikationer

Dine kvalifikationer er følgende:

  • Interaktionsdesign af webapplikationer, apps for forretningsapplikationer
  • Minimum 2 års erfaring inden for området
  • Grafisk flair og en æstetisk sans
  • Evnen til at præsentere dine designs og sælge dine løsninger
  • Flydende i dansk og engelsk
  • Du er kvalitetsbevidst, og har fokus på detaljer samt er en god kommunikator
  • Du er systematisk i din tilgang og kan håndtere UX-udfordringer
  • Evnen til at trives under både teamwork og selvstændigt arbejde
     

For at kunne klare sig godt i denne position, er det afgørende, at du har solid digital designer og UX erfaring, og at du kan oprette design layout, wireframes, User Journeys og prototyper.

Du omsætter ideer til digitale løsninger. Det er naturligt for dig at udfordre og forbedre vores løsninger. Du leverer den højeste kvalitet i hele processen fra konceptudvikling til implementering. Du er diplomatisk og har store samarbejdsevner.

Du har en relevant uddannelse.

Du skal trives med en arbejdsdag, der er præget af tempo, omskiftelighed og forskelligartede roller.
Vi vil bidrage til et arbejdsmiljø præget af professionalisme samt en konstruktiv og positiv tilgang.

Arbejdssted

Addition er beliggende i Sølvgade i København, tæt på Kongens Nytorv. Addition bor i lækre lyse lokaler med udsigt over Kongens Have.

Du tilbydes:

  • Work-Life balance med fleksibilitet og frihed under ansvar
  • Fokus på løbende uddannelse efter ønske og behov og medindflydelse i hverdagen
  • Du bliver en del af en professionel og moderne arbejdsplads med en uformel omgangstone
  • Addition tilbyder dig et job med rigtig gode udviklingsmuligheder og en konkurrencedygtig lønpakke, som matcher dine kvalifikationer
  • En god kantineordning
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
     

Addition har en effektiv beslutningsproces som gør, at der ikke er langt fra ide til handling. De tror på, at de bedste resultater opnås ved gensidig tillid og samarbejde via en fælles team-baseret indsats. Du vil i høj grad få mulighed for at præge løsningerne i en konstruktiv dialog med fokus på at skabe de bedste løsninger.

Ansøgning

Twins Search & Recruitment er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte afdelingschef Mia Boldsen Müller på tlf. 28 66 39 43 eller på mail: mbm@twins.net

Tiltrædelse er snarest muligt og der afholdes samtaler løbende. Send derfor dit CV snarest via "Søg jobbet her" mærket: ”UX designer”. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Lidt om Addition

Addition er en international IT-konsulentvirksomhed. Vi fokuserer på at skabe kreative web- og digitale løsninger, der understøtter vores kunders behov og forretningsstrategi.
For at kunne skabe de bedste løsninger, arbejder vi med markedets førende Content Management Systemer, blandt andre 
Sitecore, Kentico og Umbraco. Vi er dedikerede .NET specialister, der sætter en ære i at arbejde med giganterne, såvel som de små og mellemstore virksomheder på markedet.

Hos Addition arbejder vi ud fra en “full care” tankegang, der betyder at vi tager hånd om vores kunder igennem hele forløbet -  fra de originale ideer til udvikling og implementering. Efter lanceringen tilbyder vi løbende service og videreudvikling for at sikre den bedste udnyttelse af løsningen.
 Vi har en bred vifte af kompetencer inden for CMS-løsninger og forretningsudvikling, men vi ved også, at vi ikke kan det hele. Derfor samarbejder vi med de dygtigste på markedet i forhold til design og strategi, så vores kunder får det bedste fra alle verdener. Vores mål er at tilføre netop den viden og de ressourcer, der skal til for, at du som kunde får opfyldt dine ønsker. Det vigtigste for os er, at du får den helt rigtige løsning baseret på dine behov.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.