Find job

Danske Spil søger Business Analyst

Har du en drøm om at være IT Business Analyst i Danmarks største spilselskab? Kickstart din IT-karriere hos Danske Spil med spændende udfordringer.
 

Ansvarsområder

  • Som Business Analyst kommer du til at være bindeleddet mellem IT og forretningen
  • Du kommer til at sidde med rådgivning og sparring med forretningen om deres projektidéer
  • Det er dig der kommer til at udarbejde foranalyser og scoping af projekter samt udarbejdelse af kravspecifikationer
  • Dertil kommer analyse og design af løsninger
  • Du kommer til at være i tæt dialog med leverandører
  • Du kommer også til at stå for udarbejdelse af tilbud på projekter
     

Læs hvad din kommende kollega siger om jobbet

Martina Iversen:

Jeg startede som nyuddannet i Danske Spil og allerede fra første dag, blev jeg kastet ud i mange spændende opgaver, som jeg med god sparring fra mine kolleger fik løst. 

Som IT-Arkitekt fungerer jeg som bindeled mellem forretning og IT. Det kan være alt fra kravspecifikationer til at optimere tekniske løsninger og meget mere. Selvom vi er mere end 90 mennesker i IT, føles det som et lille udviklingshus, hvor der tit skal findes løsninger uden for ens normale arbejds- og ansvarsområder. I Danske Spil har jeg udviklet mig meget på det faglige og personlige plan. Der er mange forskellige mennesker og forskellige kompetencer, og det samspil, synes jeg, er enormt fedt.

Bliv specialist i Arkitektur- og Teknik teamet

Arkitektur og Teknik består af 25 medarbejdere, der arbejder tæt på forretningen, leverandører og resten af IT-organisationen. I arkitekturteamet lægger vi vægt på at være proaktive, i forhold til at tage ansvar for opgaver og forbedringsmuligheder. Du kommer til at indgå i arkitekturteamet som idag består af 9 arkitekter og Business Analysts med flere på vej.

Afdelingen har ansvaret for arkitekturen og er leverandør af teknologi til alle projekter i Danske Spil. Du kan se frem til at udvikle dig i en projekt-, kunde- og udviklingsorienteret IT-organisation med 90 skarpe og dedikerede kollegaer.

Profil, krav og dokumentation

  • Du har relevant uddannelse fra ITU, DTU eller CBS, gerne på kandidatniveau
  • Du brænder for IT og ønsker at gøre det til din karrierevej
  • Du er skarp til at gennemskue komplicerede problemstillinger og omsætte forretningens behov til IT-løsninger
  • Du har gode kommunikative evner på engelsk og dansk, da du vil få engelsk talende samarbejdspartnere
  • Du har en serviceorienteret tilgang til projekterne og evner at få alle systemer til at gå op i en højere enhed 
  • Du har gerne erfaring som Business Analyst fra større organisationer, hvor du har arbejdet bredt med f.eks. marketing, webfrontend, apps, betalingsløsninger eller integration (dog ikke et krav).
     

Vi tilbyder

  • Attraktive uddannelsesmuligheder 
  • Work life balance, hvor arbejde og familieliv går hånd i hånd
  • 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
  • Pensionsordning, hvor 12% betales af Danske Spil
  • Feriegodtgørelse som udgør 1,5% 
  • Sundhedsforsikring
  • Sportsforening
  • Frokostordning 
     

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til HR eller på e-mail til job@danskespil.dk, så vi har den senest den 22. januar 2017 og mærk den ”Business Analyst”.
Du er velkommen til at ringe til Peter Jayatissa på 29 43 69 12, hvis du ønsker flere oplysninger om jobbet. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Casper Poulsen på 51 84 48 24.
 

Sæt dit aftryk på et af Danmarks største IT-budgetter

I Danske Spil er man i fuld gang med at udrulle en ambitiøs 2020-strategi, hvor der er fokus på at fastholde væksten, ved at levere den bedste kundeoplevelse. IT-organisationens rolle er at opbygge en samlet platform bestående af kompetencer, partnerskaber, processer og systemer. Dette skal gøre forretningen i stand til kosteffektivt at udnytte de kommercielle muligheder, som IT-løsninger kan skabe. Med en central rolle i 2020-strategien, vil du få en stor andel, i det ambitiøse IT-budget.

I Danske Spil koncernen kan vi som medarbejdere glæde os over andres glæde. Overskuddet fra Danske Lotteri Spil fordeles som udlodningsmidler til blandt andet idræt, kultur, forskning og sygdomsbekæmpelse. Hver dag bliver der delt over 3,3 millioner kroner ud til glæde og til gavn for almennyttige formål i Danmark. Vi er ca. 400 dedikerede medarbejdere og ca. 4.500 forhandlere, der sørger for, at vi dagligt leverer spil til alle danskere, hvad end de er til Lotto, Oddset, Managerspil, Poker, Casino, Bingo, Quick-skrab, spil på automater eller spillene på spilnu.dk og komogvind.dk. Koncernen består af seks selskaber: Danske Spil A/S, Elite Gaming A/S (spilleautomater), Danske Lotteri Spil A/S, Danske Licens Spil A/S, CEGO ApS og Swush.com.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.