Find job

Storage Team Coordinator

Vil du bruge din tekniske viden og erfaringer i et super kompetent team, hvor vi arbejder med de nyeste enterprise-teknologier. Vil du gå forrest og lede dine kollegaer?
 

Hos DSV Global IT søger vi en daglig teamleder og koordinator til vores internationale Storage-afdeling.

Hos DSV bliver du en del af et team af friske og fagligt opdaterede kollegaer. Sammen skal vi administrere DSV’s globale Storage infrastruktur – hele pakken, fra personaleledelse, projektstyring, stakeholder management, installation af nyt, drift af eksisterende, og sikre høje forventninger til leverancer, produktionsstabilitet, performance, kapacitets og lifecycle management. Glæd dig til et job, hvor vi løfter i flok, og hvor vi er enige om, at det skal være sjovt at gå på arbejde.  Dit arbejdssted er vores hovedkvarter i Hedehusene, men mindre rejseaktivitet til vores globale kollegaer skal påregnes.

Som Team Coordinator er dit og kollegernes mål helt klart: I varetager den daglige drift af hele vores Storage-portefølje i alle vores globale datacenters og sikrer stabilitet og performance. Helt konkret, så skal du foruden de daglige ledelsesopgaver, være med til at drive vores infrastruktur. Du følger processerne, så vi gør det rigtigt første gang – og hver gang. På den måde er du med til at sørge for, at vores leverancer har en kvalitet i verdensklasse. For at lykkedes i din stilling, skal du bl.a.:

  • Varetage den daglige ledelse, og sikre en løbende udvikling af dit team.
  • Gå forrest og vise vejen for teamwork og godt samarbejde.
  • Sikre tasks og incidents bliver løst og afleveret rettidigt.
  • Sikre overvågning og proaktiv rapportering af alle vores teknologiske platforme.
  • Optimere eksisterende infrastruktur, dokumentation og processor.
  • Udarbejde automatiserede løsninger for optimering af produktion.
  • Koordinere med Change management.
  • Planlægning og opfølgning af projekter af varierende størrelse.
  • Assistere ved daglig drift, servicering, fejlsøgning og nedbrud.
  • Du kommer til at administrere og ligeledes indgå i en 24/7 vagtordning 1 uge ad gangen.
     

Din baggrund

Via dine tidligere jobs har du oparbejdet solidt kendskab til primært HDS -og EMC-produkter. Du har meget gerne flere års erfaring med personaleledelse, som vi bygger videre på gennem vores lederuddannelse. Du er kvalitetsbevidst og er kendt for at tage ansvar for dine opgaver og arbejder struktureret. Ved nedbrud og andre pressede situationer holder du hovedet koldt og leverer proaktiv stakeholder management med løbende opdatering og rapporteringer. Du sørger for at levere til tiden, så vi altid har et stabilt miljø med høj oppetid.

Bliv en del af en international IT-organisation i verdens 4. største transport- og logistikvirksomhed

DSV er den største transport- og logistikvirksomhed i Danmark og den 4. største transport- og logistikvirksomhed i verden. Du bliver en del af en international og handlekraftig koncern, som drives frem af viljen til vækst og modet til forandringer. Dagligdagen er præget af et fokus på vækst, udvikling og gode resultater.

Ansøgning og kontakt

Vil du have mere information omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Carsten Danner på 43 20 30 40. Vi behandler indkommende ansøgninger løbende, så send din ansøgning snarest og senest den 31. januar. Vi glæder os til at modtage den.

Global Transport and Logistics

Vi leverer dagligt transport- og logistikløsninger til tusindvis af virksomheder i over 80 lande fordelt på seks kontinenter. Vi har en global rækkevidde, men vores kontorer og medarbejdere er altid tæt på kunderne. Læs mere på www.dk.dsv.com.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hedehusene

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.