Find job

Service delivery Manager til ny, spændende funktion

Er du god til at lytte, samtidig med at du er udpræget teknisk? Har du viden og erfaring om service delivery management? Vil du være med til at søsætte en ny funktion, der skal skabe værdi for PFA gennem velfungerende 3. parts leverandørløsninger på IT-området? Vil du ha' en karriere i landets førende pensionsselskab? Tøv ikke med at skrive til os - måske er du den Service delivery manager, vi søger i PFA.

Dit nye job

Du bliver som Service delivery Manager en del af teamet IT Drift & processer, hvor du skal sikre, at PFA får en effektiv, ny service delivery management funktion. Det bliver din opgave at skabe værdi og hurtigere time to market for PFA i kraft af de mange nye IT-teknologier, vi har i koncernen fra eksterne 3. parts leverandører. Dine hovedopgaver er:

  • Opbygge og vedligeholde en proaktiv tæt dialog med PFA organisation internt
  • Lede flere af teamets forandrings- og implementeringsopgaver i forhold til PFA´s driftssetup
  • Sikre at de rigtige SLA'er er indgået, og at vi lever op til dem
  • Styre servicekontrakterne
  • Udarbejde og implementere service delivery planer
  • Løbende håndterer og servicere nøgleinteressenter internt i PFA-organisationen
     

' Hvis du kunne tænke dig at bygge en ny funktion, så er jobbet som Service delivery Manager hos PFA det rigtige,' siger leder af IT Operations i PFA, Bo Sørensen.

Dine faglige og personlige kompetencer

Du har en relevant videregående IT- eller forretningsmæssig uddannelse og praktisk erfaring med IT-drift, eksempelvis som Service delivery Manager, IT-driftschef, konsulent eller IT teknisk projektleder. Derudover har du prøvet kræfter med processer og implementering af dem. Blandt dine personlige styrker er, at du er i stand til at opbygge gode relationer på alle niveauer. Din kunde er PFA´s interne organisation, og det er vigtigt, at du kan møde dem med et lyttende og teknisk mind-set. Du formår at kommunikere klart og effektivt med kollegaer og kunden, såvel mundtligt, skriftligt og i fremlæggelse. Du er god til at forstå og løse tekniske problemstillinger og udfordringer, du arbejder struktureret og analytisk, og du har sans for at gå i dybden og undersøge eventuelle uklarheder.

Dit nye team - din nye arbejdsplads

Du bliver en del af et team, i IT Drift & Processer i PFA, der har 10 medarbejdere. Glæd dig til en arbejdsplads, der har fokus på engagement og performance. PFA har en attraktiv beliggenhed, tæt på byen og offentlig transport, og vi har gode vilkår i forhold til pension, personalegoder, kantineordning etc. Læs mere her om at arbejde i PFA.

Interesseret?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for IT Transition & Operations Susan Blitz på tlf.: 24 88 41 62 eller Leder af IT Drift og Processer, Bo Sørensen på tlf.: 29 13 72 93. Send din ansøgning via linket nederst på siden senest den 27. januar 2017.

PFA Pension er Danmarks største kommercielle pensionsselskab og en af de største finansielle virksomheder i Danmark. PFA er grundlagt af arbejdsmarkedets parter, og vores mål er at yde en professionel, fair og ansvarlig rådgivning. Vi ønsker at være tæt på den enkelte kunde og skabe mest mulig værdi igennem pensions- og forsikringsprodukter, rådgivning og anbefalinger, der passer til den enkeltes behov og muligheder. Derfor er høj faglighed, stærke kompetencer og god ledelse helt afgørende for vores godt 1.200 medarbejdere. Du kan møde os på www.pfa.dk.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.