Find job

Teamchef for support

Har du lyst til at stå i spidsen for et team af fagligt dygtige supportere, der supporterer kunderne på KMD Opus Debitor, KMD OPUS Økonomi og Brugerstyring? Er du en erfaren leder og brænder du for at sikre høj tilfredshed, både internt og eksternt? Så er du måske den teamchef, som vi leder efter.

KMD er en attraktiv arbejdsplads med mere end 3.000 medarbejdere som vores vigtigste ressource. Vi er ejet af den globale kapitalfond, Advent International, som er en af verdens førende kapitalfonde og Sampension. Vores it-eksperter og forretningsspecialister er landets førende til at omsætte komplekse processer til enkle og effektive it-løsninger, der kan gøre livet lettere for dig, din nabo og alle andre danskere. Vi er inde i en rivende udvikling, hvor ambitionen er at udvide vores forretningsområder og blive ved med at nytænke løsninger, så vi kan bibeholde vores position som foregangsland for den digitaliserende udvikling.

Om jobbet

Som teamchef skal du først og fremmest sikre, at du og dit team når de strategiske mål og bidrager til høj kundetilfredshed. Du kommer til, i samarbejde med dine lederkolleger, at fastsætte strategien for supporten og eksekvere ift. de opstillede KPI´er. Du får personaleansvar for 17 kompetente og fagligt dygtige medarbejdere, der dækker 1st level support og her bliver det dit ansvar at sikre, at supportopgaven løses effektivt i henhold til kundekontrakterne. 

Dine ansvarsområder vil være:

  • Eksekvering på områdets strategiske mål og KPI´er
  • At motivere den enkelte medarbejder og teamet til at yde sit bedste og løbende forbedre sig
  • Sikre effektive arbejdsgange og høj kvalitet i opgaveløsningen i henhold til de processer og værktøjer, som supporten er baseret på
  • Løse supportopgaven over for kunderne med fokus på at balancere høj kundetilfredshed og overholdelse af servicemål og forpligtigelser i kontrakterne
  • Håndtering af kunder, bl.a. i form af løbende status og eskalationer
  • At være med til at skabe et stærkt fundament for yderligere vækst i organisationen
  • Samarbejde med Business Line, hvor du bidrager til at styrke forretningen via bl.a. kundeindsigt og KPI'er for support
     

Som teamchef vil du referere til Head of Department for Customer Service, Jannie Holm Andersen. Du vil indgå i et tæt samarbejde med din chef og med teamchefen for det andet supportteam i Customer Service, ligesom du vil blive en del af teamet 'Consulting, Service & Implementation' (CSI).

Om dig

Du skal kunne holde mange bolde i luften på én gang og hele tiden have dine medarbejderes trivsel for øje.

Det er vigtigt, at du har forretningssans og kan omsætte strategiske mål til dagligdag. Du kan eksekvere og når altid dine mål.

Du formår at sætte dig ind i de mekanismer, som er vigtige for at styre dit team - herunder processer, samarbejdsflader internt som eksternt, hovedlinjerne inden for det faglige område og ikke mindst support-disciplinen.

Du har en god analytisk sans, og finder de relevante metoder og koncepter, der hjælper dig og teamet i dagligdagen. Du er nytænkende og arbejder løbende med forbedringstiltag. Du har gode kommunikative evner og formår at være nærværende og synlig.

Du er ambassadør for KMD som leverandør, tager ansvar for kunden og sikrer samarbejdet med forretningen. Du kan agere i en omskiftelig og foranderlig hverdag, hvor du sætter kundens behov i fokus.

Vi forventer, at du har ledelseserfaring og har arbejdet med support, softwareudvikling, kommunikation eller tilsvarende relevant for stillingen. Det er en fordel med et indgående kendskab til KMD, men ikke et krav. 

Love it Live it

At vi er danske betyder, at du er tæt på ledelsen, beslutningerne og at du kan sidde i storrumskontor med vores adm. direktør. Vil du bruge din viden for alvor i en dansk virksomhed i vækst med stærke internationale relationer? Så vil vi gerne have dig med på holdet.

Ansøgningsfristen er 24. marts 2017, men vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning allerede i dag.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of department Jannie Holm Andersen, telefon 22 69 47 64.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Aalborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.