Find job

Er du vores nye Support Engineer?

Til vores Tech support i Hjørring, søger vi en dygtig Support Engineer med flair for at arbejde med IT. Afdelingen er en del af Professional Services, som hjælper TARGIT’s kunder med at få success med deres BI-implementering.

Lidt om dig

  • Detalje- og procesorienteret
  • Struktureret
  • Serviceminded
     

Faglige kvalifikationer

  • Erfaring med Windows Server og MS SQL-Server
  • Erfaring med at skrive SQL vil være en fordel, men ikke et krav
  • Erfaring fra IT-drift vil være en fordel
     

Lidt om stillingen

  • Daglig opfølgning på TARGIT's supportsystem
  • Mundtlig og skriftlig dialog med kunder
  • Fejlsøgning og dokumentation af fejl
  • Opfølgning på sager
  • Dialog med udviklingsafdelingen
     

Installations- og opgraderingsopgaver

  • Koordinering med kunder og tredjeparter
  • Udførelse
  • Opfølgning og test
     

Lidt om TARGIT og dine nærmeste kollegaer

Som Support Engineer vil du indgå i et team, som varetager rådgivning, design og implementering af TARGIT Business Intelligence-løsninger. Sammen med vores samarbejdspartnere over hele verden løser vi opgaverne i et meget internationalt miljø, hvor en del af vores opgaver løses ude hos vores kunder og partnere i ind- og udland. Størstedelen af vores kunder kommer fra Skandinavien og UK. Derudover har vi afdelinger i USA som servicerer vores nordamerikanske kunder. Ressourcemæssigt, arbejder vi som en global enhed, så du vil komme til at arbejde i en international atmosfære.

Vi kan tilbyde dig

TARGIT tilbyder et fleksibelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor du vil blive en del af et internationalt team med professionelle og engagerede kollegaer. Du tilbydes en spændende stilling med store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du bliver honoreret i overensstemmelse med dine kvalifikationer og lønpakken for den rette vil, udover den faste løn, indeholde bonusordning, pensionsordning og sundhedsforsikring samt mulighed for firmabilsordning.

Tiltrædelse hurtigst muligt (Samtaler afholdes løbende).

Kontakt

Såfremt du har specifikke spørgsmål til stillingen som Support Engineer kan du kontakte Director, Professionel Services, EMEA - Kim Hanmark på +45 9623 1900/+45 3010 6156 eller på mail til kh@targit.com.

Ansøgning sendes til HR Director, Jesper Berntson på jbe@targit.com.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Hjørring

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.