Find job

Kompetent og forretningsorienteret it-arkitekt/systemudvikler til Indeks Retail A/S

Har du lyst til at arbejde selvstændigt med BizTalk – og har du den praktiske erfaring og de faglige kompetencer i orden? – Så har vi udfordringen til dig.

Stillingen

Som it-arkitekt/systemudvikler hos Indeks Retail A/S får du – med reference til it-chefen – det fulde ansvar for administrationen af virksomhedens integrationer baseret på driften samt serviceringen af især BizTalk.

Arbejdsopgaverne vil omfatte:

  • at fremkomme med løsningsforslag til forbedring af virksomhedens samlede it-funktionalitet baseret på Indeks Retails tekniske set-up
  • at sikre en stærkere leverandøropkobling på EDI
  • at sikre en pålidelig serverdrift
  • at gennemføre mindre it-projekter med en teknisk indgangsvinkel
  • løbende at sanere integrationsløsningerne
  • at støtte kollegerne i deres funktionsområder
  • at varetage diverse ad hoc-opgaver.
     

Kvalifikationer

Dine praktiske erfaringer og kompetencer vægter højere end en formel uddannelse. Dog kan vi pege på en relevant it-mæssig uddannelse som f.eks. datamatiker, BA i it, BA/Datalog el. lign. En MA er naturligvis også en mulighed. En formel projektlederuddannelse vil være en fordel.

Dine erfaringer kan f.eks. være hentet i den finansielle sektor, i detailhandelen, hos de store net-virksomheder, logistikvirksomheder eller store engrosvirksomheder.

Det er et krav, at du har forretningsforståelse og -interesse og ser it som et middel til at fremme overblik og skabe et stærkt forretningsmæssigt beslutningsgrundlag.

Det er et krav, at du er en meget erfaren bruger og administrator af BizTalk og har solid driftserfaring med BizTalk. Ligeledes skal du have solidt kendskab til gængse ERP-systemer – gerne AX 09 og 12, BI (SSAS og PowerBI), PIM og gerne SiteCore og Umbraco.

Du har et godt overblik og kan prioritere effektivt. Du arbejder struktureret, omhyggeligt og kvalitetsbevidst og stadig med god fremdrift i opgaverne. Ligeledes er du omstillingsparat og søger aktivt nye udfordringer og forbedringer. Du er dialogsøgende og god til at kommunikere på alle niveauer i organisationen.

Du er engageret, selvstændig og selvledet, men søger også den nødvendige sparring.

Du behersker dansk på professionelt niveau og engelsk på et fornuftigt niveau i skrift og tale.

Virksomheden

Indeks Retail er kædekontor for de fire frivillige kæder; Bog & idé, Bøger & papir, BOGhandleren og Legekæden og servicerer disse med konceptudvikling, markedsføring, sortiment, web, IT, økonomi og logistik.

Efter omfattende omstruktureringer og indsættelsen af en ny professionel ledelse er virksomheden igen inde i en positiv udvikling, hvor især den digitale udfordring er sat højt på den strategiske dagsorden.

Firmadomicilet i Hedensted er under salg, og virksomheden forventer at etablere sig i Horsens nord inden for en overskuelig fremtid.

Du kan se mere om Indeks Retail A/S på www.indeksretail.dk.

Virksomheden tilbyder

Du vil få en solid intern oplæring, og der er både personlige og faglige udfoldelses- og udviklingsmuligheder.

Der er tale om et uformelt miljø med en direkte, men også afslappet og humoristisk måde at omgås hinanden på. Der er stor frihed i stillingen med en forventning om, at man løser sine opgaver alene eller i samspil med gode kolleger. IT-afdelingen består af 7 kvalificerede medarbejdere.

Gagen forhandles individuelt på et attraktivt niveau – hertil kommer pensionsordning og diverse personalegoder.

Ansøgning

Vi arbejder på at besætte stillingen hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Hvis du har behov for at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Carsten Spanget på +45 20 99 71 33.

Du kan søge stillingen via knappen ”Søg jobbet her”, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Hedensted, Horsens

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.