Find job

Application Manager med teknisk baggrund inden for Oracle

I ATP IT er vores ambition at være Danmarks mest forretningsvendte IT-organisation. Vi oplever en rivende udvikling og vækst, hvilket kræver et tæt samarbejde mellem vores IT-organisation, ATP’s forretning samt eksterne IT-leverandører. Derfor søger vi en Application Manager, der kan bringe forretningsidéer til stabile driftsløsninger end-to-end.

Du kan koble forretningsbehov med den rigtige løsning 

Hos os kommer du til at spille en afgørende rolle i IT Application Management, hvor vi primært har ansvaret for stabil drift, vedligehold og videreudvikling af vores eksisterende IT-systemer.

Du skal være med til at sikre, at vores IT-løsninger og ATP’s forretningsprocesser går op i en højere enhed, og at vi hele tiden har øje for kontinuerlige forbedringstiltag. Du skal, i tæt samarbejde med eksterne IT-leverandører, sikre, at applikationsleverancerne lever op til vores høje krav inden for IT-arkitektur, integrationer til eksterne parter og end-to-end-løsninger. Du får mulighed for at præge dine egne opgaver, og din rolle bliver bl.a. at:

  • rådgive forretningen om løsningsmodeller, cost/benefit scenarier og arkitektur fra en IT-vinkel
  • bistå forretningen med tekniske inputs ved nye forretningskrav og ændringer
  • analysere og fejlfinde i samarbejde med leverandører og forretningen ved driftsproblemer
  • forankre løsningerne i vores produktionsmiljøer, når de skal implementeres.
     

For at løfte det ansvar skal du hurtigt kunne opbygge et indgående kendskab til ATP’s forretningsprocesser og arbejde sammen med øvrige afdelinger i IT, eksempelvis Solution Architects og Service Integration Managers.

Du tænker holistisk med fokus på en god kundeoplevelse  

I ATP er vores mantra altid at levere en god kundeoplevelse – og det gennemsyrer også de IT-løsninger, vi leverer. For at blive en succes hos os forventer vi, at du altid har kundeperspektivet i baghovedet, når vi udvikler nye løsninger. Du kommer ikke til at udvikle i IT-systemerne – dette gøres af leverandørerne. Det er et krav, at du har en relevant videregående uddannelse. Derudover forventer vi, at du:

  • har erfaring med Oracle applikationsudvikling eller drift – gerne på senior eller team lead-niveau
  • kendskab til arbejdet med agil udvikling, så du kan understøtte den agile transformation, vi er i gang med
  • kan kommunikere teknisk indhold på en letforståelig måde til forretningen
  • har erfaring inden for Oracle Weblogic og Database. BPM-kendskab er et plus
  • ikke mindst har et godt humør og en udadvendt personlighed.
     

Løft vores IT-systemer og en vigtig samfundsopgave 

ATP’s IT-organisation består af ca. 250 professionelle og engagerede medarbejdere. Vi har ansvaret for de IT-systemer, der hvert år udbetaler mere end 220 mia. kr. til over fem mio. danskere. Vi har konstant fokus på at udvikle og fremtidssikre vores løsninger, trykprøve, at vi er konkurrencedygtige, og sikre stabil drift på ATP’s systemer, som næsten alle borgere og virksomheder i Danmark benytter.

Sådan søger du

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 28. april, og vi behandler ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Martin Kjærbo Nielsen på telefon 2499 9194.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Allerød

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.