Find job

Udvikler til teknisk applikationsvedligehold

I ATP’s IT-afdeling vil vi være Danmarks mest forretningsvendte IT-organisation. Det kræver bl.a. at vores systemer er kendetegnet af stabil drift, og at vores nuværende platform og dens applikationer bliver vedligeholdt og fremtidssikret. Lige nu søger vi en udvikler, der skal hjælpe med netop dét.

Du optimerer vores sagshåndtering og workflows

En af dine fornemste opgaver hos os bliver at bruge din tekniske indsigt til at indgå i tæt dialog med både ATP’s forretning og underleverandører om den daglige support på applikationerne. Derfor er det vigtigt, at du har erfaring med driftsafvikling og applikationsudvikling samt gode kommunikationsevner.

I sektionen supporterer vi flere dele af ATP’s samlede platform, bl.a. breve og digitalisering, eksterne og interne portaler, sagshåndtering og workflow. Og det er netop sagshåndtering og workflow, vi har brug for din hjælp til.

Hvad forventer vi af dig?

Du er først og fremmest udvikler med en teknisk forståelse helt i top. Du formår at bruge din viden i vores samarbejde med underleverandører og under sparring om løsningsforslag til ATP’s forretning.

Vi forventer, at du har stor erfaring med Java. Derudover har du også erfaring med:

  • Spring
  • Webservices
  • MQ
  • DB2
  • WebSphere Application Server
     

I vores sagshåndtering og workflow domæne benytter vi IBM Content Manager, ODWEK, Rastermaster Snowbound og Apache Felix, så kendskab til dette er en fordel. Der vil også være samarbejde med vores frontend-team, så erfaring med webteknologier er også en fordel.

Hvem er vi?

Vi er en sektion på i alt 18 personer, som fordeler sig på otte forskellige tekniske domæner. Hos os bliver du en del af et team af dygtige og engagerede medarbejdere, der fx tæller domaine leads, specialister, leverandørstyrere og udviklere. Du bliver en central spiller i arbejdet med at sikre stabil drift og fremtidssikre ATP’s nuværende IT-platform.

Vi er drevet af at sikre størst mulig værdi for vores kunders penge og søger konstant efter optimale samt effektive løsninger i systemer og i de omkringliggende processer. Vi tager udgangspunkt i vores kunders behov og lægger vægt på kvalitet til konkurrencedygtige priser, samtidig med at vi har fokus på høj arbejdsglæde og videndeling.

Din arbejdsplads bliver i ATP’s IT-afdeling, som består af ca. 250 medarbejdere. Vi har alle kontinuerligt fokus på at udvikle og fremtidssikre IT-systemerne, trykprøve at vi er konkurrencedygtige og sikre stabil drift. Vi er en del af ATP Koncernen, Danmarks største pensions- og sikringsselskab, der løser opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark.

Sådan søger du

Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 28. april 2017. Ansøgninger behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte sektionschef Helle Brøndsholm på tlf. 2480 9453.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Allerød

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.