Find job

IT-supporter

IT-supporter ServiceDesk 1. line hos JP/Politiken Hus.

Vi søger en person med følgende kvalifikationer: 

Teknisk  

  • Grundlæggende kendskab til Windows og MS Office  
  • Erfaring med brugen af AD og Exchange  
  • Kendskab til emner som netværk, Linux, ITIL v3.  
  • Kendskab til opsætning af PC’er og printere 
     

Personligt  

  • Teamplayer  
  • Serviceminded 
  • Udadvendt  
  • Betragter nye og mange samtidige opgaver som en udfordring  
  • Sætter pris på et tæt sammenhold mellem kollegaer 
  • Har evnen til at kunne bruge andre som sparringspartnere og forventer selv at blive brugt på samme måde  
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Kan læse og forstå svensk
  • Stor ansvarsfølelse. Situationsfornemmelse, da man skal kunne håndtere kunder med meget forskellige tekniske kompetencer, og som alt efter tidspunkt er underlagt skrappe deadlines.            
     

Jobbeskrivelse 

Vores ServiceDesk er delt op i en 1.line- og en 2.line-gruppe. 

1.line består pt. af 9 mand, hvor af to faste medarbejdere sidder i Viby og en sidder fast i Helsingborg. 1.line modtager alle indkomne kald og løser de sager, der kan håndteres inden for ca. 10 min. Såfremt tiden tillader det, løser de selvfølgelig sager der tager længere tid. 1.line følger en vagtplan med toholdsskift, hvorfor der må forventes aften- og weekendvagter. Det første halve år skal du regne med dagligt at støde på nye opgaver, du ikke har set før. Gåpåmod, evnen og lysten til at lære nyt er derfor et must. 

Et mediehus som vores er døgnet rundt underlagt deadlines, hvilket betyder, at ServiceDesk – i særdeleshed 1.line - skal handle meget hurtigt og præcist. Det giver en hektisk og travl hverdag, hvor der stilles store krav til den enkeltes stressniveau, situationsfornemmelse og overblik. Derudover er 1.line i JP/Politikens hus en atypisk 1.line, idet den har en større grad af frihed i udførelsen af opgaver sammenlignet med andre firmaer. Derfor også en større grad af ansvar for at udføre opgaver korrekt og rettidigt. Der bliver derfor stillet store krav til at kunne håndtere frihed under ansvar. Da 1.line er IT-afdelingens ansigt udadtil mod forretningen, skal ord som ”serviceminded”, ”overskud” og ”humor” være en del af din personlighed. En arbejdsdag for en 1.liner er altid udfordrende og spændende. 

 2.line består af 3 mand som alle sidder på Rådhuspladsen. 2.line løser, prioriterer og eskalerer alle de sager, der ikke løses i 1.line. De har der ud over en vagtordning, så 1.line kan komme i kontakt med en 2.liner hele døgnet. Endelig har vi også 2 mand dedikeret til MAC, iPAD og iPhone sager. 

Da en vigtig del af arbejdet er at informere, og kommunikere med brugerne, stilles der store krav til kommunikation både i skrift og tale. 

Omgangstonen i afdelingen er kendetegnet ved at være uformel og uhøjtidelig. 

Vi ser frem til at høre fra dig! 

Ansøgningsfrist mandag den 1. maj 2017. 

Interesseret? Klik på "Søg jobbet her". 

JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.