Find job

Problem Manager til DSV's globale it-organisation

DSV opererer på tværs af mere end 80 lande og er i konstant vækst. Med den nylige overtagelse af UTi er vi den 5. største logistikvirksomhed i verden, og IT spiller en stadig større rolle i vores succes.  

Lige nu søger vi en Problem Manager. Du bliver en del af vores IT Service Management Office (SMO), som er en del af DSV Global IT. Du får base på vores hovedkontor i Hedehusene.

Ansvarsområder

  • Problem Management rolle med udgangspunkt i ITIL-rammeværket
  • Problemundersøgelse, diagnosticering af bagvedliggende årsager til problemer (Root cause analysis)
  • Facilitator af problem teams
  • Proaktiv Problem Management - Incident and problem trendanalyse
  • Identificere forbedringstiltag af IT-Infrastrukturen baseret på analyser
  • Problem management-rapportering
     

Færdigheder og kvalifikationer

Du er god til at opbygge relationer med tekniske kolleger og arbejde som en del af et team. Derudover er du proaktiv og i stand til at drive ad hoc og virtuelle teams til at finde løsninger. Du har demonstreret stærke analytiske evner og beslutsomhed. Du har desuden en solid forståelse for it-infrastruktur og it-applikationer.

Det er vigtigt, at du er selvkørende og i stand til selv at administrere dine opgaver. Desuden kræver stillingen evnen til at trives i et krævende, tempofyldt globalt miljø, der kan kræve arbejde uden for normal arbejdstid for at tage højde for globale tidszoner. Ekstraordinære mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på både engelsk og dansk er en forudsætning.

Desuden lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:

  • ITIL-akkreditering eller omfattende ITIL-erfaring
  • Projektledelse certificering f.eks. PRINCE2
     

Om afdelingen

IT Service Management Office er en del af IT Operations-organisationen. IT Operations supporterer alle globale it-services, og sikrer en høj tilgængelighed ved løbende at vedligeholde og investere i it-infrastrukturen. Vi er cirka 400 dedikerede medarbejdere primært placeret i Danmark, USA, Sydafrika, Polen og Filippinerne. Du vil arbejde med hele Global IT-organisationen, der består af mere end 1.300 ansatte på tværs af hele kloden.

Ansøgning og kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen og DSV, er du velkommen til at kontakte Team Lead Christoffer Holm Olsen på tlf. +45 41 89 13 87.

Er du klar til at tage det næste vigtige skridt i din karriere og blive en del af verdens 5. største transport- og logistikvirksomhed med aktiviteter i mere end 80 lande? Få det til at ske ved at ansøge via linket nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende.

Global Transport and Logistics

Vi leverer dagligt transport- og logistikløsninger til tusindvis af virksomheder i over 80 lande fordelt på seks kontinenter. Vi har en global rækkevidde, men vores kontorer og medarbejdere er altid tæt på kunderne. Læs mere på www.dk.dsv.com.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hedehusene

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.