Find job

Forretningssystemejer for sagsstyringssystemer i Koncernservice

Koncernservice ønsker at styrke governance og behovsvaretagelse i forhold til organisationens sagsstyringssystemer. På den baggrund er der oprettet en ny stilling som forretningssystemejer for sagsstyringssystemerne.

Du skal sikre, at alt går som smurt i det daglige, og vil samtidig være en del af en spændende udvikling. Koncernservice er ved at gennemføre en opgradering af Microsoft Dynamics CRM, der i dag er det primære sagsstyringssystem. Samtidig vil der over de næste to år blive gennemført et omfattende projekt, som implementerer en samlet serviceplatform, der omfatter både serviceportal og sagsbehandlingsløsning. Dette skal sikre en ubrudt digital understøttelse end-to-end gennem én fælles brugerportal, yderligere digitalisering af interne workflows samt procesautomatisering. Det er ikke endeligt afklaret, hvilken platform den nye serviceportal baseres på. 

Som forretningssystemejer varetager du en væsentlig koordinerende funktion, hvor du kommer til at stå som bindeleddet mellem forretningen i Koncernservice og it-organisationen i Koncern IT. Dine tætteste samarbejdspartnere vil på den ene side blive superbrugerne i Koncernservice og på den anden den teknisk systemejer i Koncern IT. Herudover vil du samarbejde med en række andre interessenter, såsom den applikationsansvarlige, CRM-vejlederne og procesejerne for de mange processer, som sagsstyringssystemerne understøtter. Meget af din dagligdag vil gå med at håndtere konkrete spørgsmål relateret til principper for brugen og udviklingen af systemet, herunder at sikre, at systemet understøtter processerne. Som forretningssystemejer vil du være involveret i de overordnede strategiske linjer og bliver drivkraft og sekretariat for forskellige relevante styringsfora i form af ugentlige driftsmøder, Advisory Board og CRM-Forum. 

Vores forventninger til dig

Du vil blive en krumtap i den daglige drift og udvikling med en række kontakter i organisationen. Det er derfor vigtigt, at du har gode samarbejdsegenskaber og er god til at håndtere interessenter og processer. Herudover er det en klar fordel, hvis du kender til sagsstyringssystemer og helst Microsoft Dynamics CRM og andre workflowbaserede sagsstyringssystemer. 

Din uddannelsesbaggrund er mindre afgørende end dine hidtidige erfaringer, tilgang og personlighed. Vi lægger vægt på, at du: 

  • har relevant uddannelse og erfaring
  • har en vis teknisk og forretningsmæssig indsigt i sagsstyringssystemer og er vant til at arbejde op imod både en forretning og en it-søjle
  • er god til governance og proceshåndtering – gerne med kendskab til ITIL og Lean
  • evner at identificere behov og oversætte dem til strategiske beslutningspunkter
  • udviser en passende balance mellem proaktivitet og inddragelse
  • kan være et fagligt fyrtårn med holdninger til drift og udvikling af systemerne
  • er velformuleret i skrift og tale.
     

Det bør falde dig naturligt at gå foran, inddrage og inspirere samt at være en god og hjælpsom kollega, der møder op med godt humør. Du bør trives både med at arbejde med de store linjer og dagligdags detaljer i forhold til opsætning og anvendelse af systemerne. 

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende stilling i en organisation med gode udviklingsmuligheder, dygtige kollegaer og et attraktivt værdigrundlag, der lægger vægt på tillid og en anerkendende tilgang til medarbejderne. Du får: 

  • en nøglerolle i et af Danmarks største administrative fællesskaber
  • brede kontaktflader i hele Koncernservice og Koncern IT
  • mulighed for at sætte dit præg på tingene
  • gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt
  • attraktive lokaler lige ved Fuglebakken Station.
     

Løn- og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes ud fra dine erfaringer og kvalifikationer efter gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Der er tale om en varig stilling på 37 timer ugentligt. 

Yderligere oplysninger

Vil du høre mere om stillingen, så kontakt kontorchef for Udvikling, Optimering og Forretningsdata, Janus Rønholt Hansen på 2154 9037. 

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 14. maj 2017.

Om Koncernservice

Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.