Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Teamleder til supportafdeling

Gør dig klar til en masse positive oplevelser sammen med kolleger og kunder. Her bliver du mødt af tak, når du hjælper. Og du får gennem dit team mulighed for at være med til at udvikle vores virksomhed – ikke blot i Danmark, men på tværs af landegrænser.

Lyder det som noget for dig?

Bliv en del af AgroSoft

Vores vision er at være en global leverandør af management software til svineproduktion. Dette opnår vi ved at udvikle brugervenligt og kundetilpasset software, som integrerer hele produktionen fra avl til slagteri i samarbejde med avlsselskaber, landmænd, leverandører af elektronisk staldudstyr, dyrlæger, slagterier og rådgivere. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside.

Led et team af super kompetente specialister

Din hverdag kommer til at bestå af 50 % supportopgaver og 50 % ledelse, hvor du fører an i et team på ca. 10. Du kommer ind i et socialt og velfungerende team, som består af specialister, der giver kyndig vejledning og support til vores kunder i hele verden via telefon og mail.

Sæt standarden for international kundesupport

Gennem din daglige ledelse og medvirken i teamet sikrer du, at supportafdelingen i Danmark hjælper vores kunder bedst muligt og forstår at løse deres tekniske udfordringer. Du holder overblikket og sikrer, at supporten reflekterer kundernes behov. Det gør du blandt andet ved at tage hånd om:

  • medarbejderudvikling med fokus på kundehåndtering, dialog-teknik, coaching og vejledning
  • identifikation og overvågning af KPI’er for at sikre, at vi lever op til vores mål
  • håndtering af klager og analyse af feedback for løbende at optimere vores processer
  • planlægning og feriekoordinering.

Indgå i det internationale samarbejde

Som teamleder bliver du bindeled mellem de kunder, som ringer ind med supportspørgsmål til softwaren, og vores interne salgs- og udviklingsafdelinger. Oplever du eller kollegerne i support, at det samme spørgsmål popper op igen og igen, sørger du for at kanalisere den viden videre, så den kan bruges i den videre udvikling.

Derudover indgår du i et løbende samarbejde med teamledere i Holland og Belgien, og sammen sikrer I, at supportafdelingerne på tværs af landegrænser arbejder efter de samme retningslinjer. Du kan i den forbindelse forvente omkring 10-15 årlige rejsedage ud af landet.

Solid supporterfaring og evnen til at lede

Du er en udpræget teamspiller med godt humør og en positiv indstilling. Fordi du er kundeorienteret til fingerspidserne, har du stor forståelse for den pressede situation, kunderne finder sig selv i, hvis deres software ikke fungerer. Det overskud formidler du videre til dit team, så de hele tiden er klædt på til at kunne håndtere enhver situation og hjælpe enhver kunde.

  • Du har minimum et par års erfaring som teamleder, gerne fra en supportfunktion.
  • Du behersker dansk og engelsk på højt niveau i både skrift og tale – og det er en fordel, hvis du også kan begå dig på tysk.
  • Det er en fordel, hvis du har indsigt i og forståelse for landbrug.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jens Wang på 88 63 00 74.

Send gerne din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest den 17. maj via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Jens Frederik Wang

Tlf. +45 88 63 00 74
Mail: jfw@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Tørring

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.