Find job

Customer Succes Manager

Nyoprettet stilling hos markedsførende virksomhed midt i København.

Virksomheden er en innovativ leverandør af webhoteller, som blev etableret i 2002 i Danmark og er i dag en af de førende virksomheder i Europa i formidling af domæner og salg af webhoteller. Virksomheden er i gang med en kommerciel udviklingsrejse i en branche, som er i gang med en kraftig konsolidering.

Virksomheden er prisvindende, økonomisk stærk og er klar til at indtage endnu flere markeder og ligger som ”top one” på det europæiske marked.

En at de væsentlige roller er at få en stærk Customer Succes/Retention Manager ombord. Du vil få en central rolle i at tilsikre, at virksomheden fortsat udvikler og gennemfører innovative og effektfulde retention-initiativer med det formål at drive vækst på markedet.

Du har alle muligheder for succes og for at sætte dit eget præg på rollen i en dynamisk virksomhed med mange forskellige nationaliteter, fantastisk miljø i en arkitekturmæssig stjerne-bygning midt i City.

Det er virksomhedens ambition at være blandt Europas bedste til kundefastholdelse, databaseret forretningsoptimering, personalisering af touchpoints, samt customer experience management blandt digitale abonnementforretninger. De søger løbende at forbedre de tekniske muligheder, herunder anvendelse af CRM og predictive analytics. Du skal proaktivt være med til at drive udviklingen inden for disse områder, og du bliver nøglespiller i en ambitiøs vækststrategi.

Din profil kunne se således ud:

  • Du har +5 års erfaring med ansvar for kundefastholdelse samt kundesucceser
  • Du elsker at gå i dybden for at finde dine svar, er analytisk og du har evnerne til at løse problemer og træffe selvstændige beslutninger
  • Service og salg ligger dybt i dit DNA
  • Du har stærke sociale kompetencer og du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Du er en resultatorienteret og ambitiøs teamplayer, proaktiv og ansvarsfuld
  • Erfaring med Customer Journey Mapping
  • Fokus på kunden og ved hvad der driver gode kundeoplevelser og ægte loyalitet
  • Gode samarbejdsevner og trives med en stor kontaktflade på tværs af organisatoriske skel
  • Gennemslagskraft - trives med at fremlægge for større forsamlinger, og kan modstå pres
  • Motiveres af at opnå ambitiøse kvantitative mål og optimering via KPI’er
     

Opgaver og ansvarsområder:

Som Succes/Retention Manager er din overordnede opgave at sikre at virksomheden fortsat reducerer churn. Dine vigtigste KPI'er er retention/churn-raten.

Mere specifikt kan opgaverne listes som:

  • Ansvarlig for reduktion af churn og øgning af abonnement-basen
  • Udarbejdelse af handlingsplaner for reduktion af churn, samt kommerciel projektledelse af initiativer
  • Udarbejdelse af business cases for anti-churn indsatser, og præsentation for relevante stakeholders
  • Udarbejdelse af idé-pipeline for optimering af dialogflows
  • Ansvaret for strategien, roadmap og eksekvering af kundefastholdelse
  • Arbejde tæt sammen med datascience teamet, hvor I udvikler og implementerer strategier til at forebygge kundeafgang
  • Gennemføre og rapportere om kundefastholdelse
  • Analysere, identificere og implementere win-back strategier for kunder, der allerede har besluttet at annullere deres abonnement
     

Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte CoreSearch på tlf. 7026 0326 eller sende os dit CV på job@coresearch.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.