Find job

Servicedeskmedarbejder til KMD Nexus

Kan du levere den gode dialog og en faglig IT-support på sundheds- og socialområdet?

 - så kan du være den nye servicedeskmedarbejder for KMD Nexus.

KMD Nexus er en tværfaglig platform til kommunernes borgerforløb inden for sundhed, omsorg og socialområdet. Her leverer vi én indgang til alle fagområder, så det enkelte menneske mødes med én samlet plan og ressourcerne ledes derhen, hvor de gør størst gavn.

KMD Nexus er en del af divisionen Borgernære Softwareløsninger (BNS) i KMD. I BNS arbejder vi med løsninger til de borgernære områder i kommunerne på institutions- og skoleområdet, sundheds- og omsorgsområdet samt arbejdsmarkedsområdet og i forbund og a-kasser.

KMD har udviklet og drifter i dag over 400 it-systemer, som understøtter VelfærdsDanmark og følger danskerne gennem hele livet. Vi har en ambition om at være den foretrukne leverandør for det offentlige og private marked i et stærkt konkurrencepræget marked. Det er den ambition, du kan være med til at føre ud i livet.

Om jobbet

I stillingen som servicedeskmedarbejder vil din dagligdag bestå i at kvalificere, analysere og løse supportsager fra vores kunder, som er brugerne af KMD Nexus. Sagsbehandlingen sker til dels i samarbejde med teamet, men også med vores tekniske Dev-Ops-team, Service Delivery Managers, faglige solutionteam m.fl.

Dine ansvarsområder vil være:

  • Visitation og prioritering af henvendelser fra kunder - både på skrift og via telefon
  • At indgå i dækning af 1st level supportopgaver
  • Analyse, afklaring og løsning af kunderelaterede problemstillinger
  • Kontakt til superbrugere og systemadministratorer for at øge forståelsen af kundernes behov og konkrete problemer
  • Dialog med kolleger om fejl, ændringsønsker og forbedringer til Nexus
  • Sikre at løsning på sager dokumenteres
     

Din baggrund og dine forudsætninger

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så væsentlig. Det er derimod et stort plus, hvis du har professionelt kendskab til den kommunale sundhedssektor og/eller den sociale. Erfaring med de kommunale arbejdsgange vil give gode forudsætninger for at arbejde med vores kunder, ligesom det at have en sundhedsfaglig eller socialfaglig baggrund vil være et ekstra plus.

Derudover kan du identificere dig med nedenstående:

  • Begejstring over it og internettet og ser muligheder
  • Erfaring med support i brugeranvendelse af it-løsninger
  • Erfaring med konfiguration af it-løsninger via administratoradgang
  • Forståelse for SaaS og kendskab til ITIL
  • God til kundedialog - også i de svære situationer
     

Som person er du tålmodig og serviceminded. Du forstår at levere en god og personlig oplevelse, såvel overfor kunder som kolleger. Du er handlingsorienteret, og har fokus på fremdrift i dine opgaver Du arbejder analytisk og målrettet på at finde løsninger på de problemstillinger du stilles overfor.

Samtidig kan du skrive præcist, aktivt og personligt. Du mestrer multi-tasking og kan have 10 bolde i luften og nå at fange dem alle, inden dagen er omme. Ikke mindst, så vil vi gerne have en smilende og hjælpsom kollega, også når der er travlt.

Interesseret?

Lyder jobbet som en interessant mulighed for dig? Så kom til tasterne og send os en motiveret ansøgning samt dit cv hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtale. Har du spørgsmål til stillingen kan de rettes til Head of Department Niels Dyrnesli på telefon 40741496.

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.