Find job

Acubiz søger en selvkørende IT-driftskonsulent

Sætter du en ære i at holde en IT-platform i luften, og er du drevet af god drift? 

Så er du måske vores nye kollega!

Acubiz A/S er en vækstvirksomhed, der gennem snart 18 år har specialiseret sig i udvikling af Expense Management med produktet Acubiz EMS. Organisationen er gearet til fortsat vækst og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde. Acubiz har en klar ambition om at være en af de førende udbydere af Expense management, og det stiller krav til både vores software og den platform, de afvikles på. 

Derfor ønsker vi at udvide vores IT-afdeling med endnu en skarp ressource. Med reference til IT-Manageren tilbydes du en spændende stilling, der indeholder masser af faglige udfordringer. Din rolle er at skabe en stabil og fremtidssikret platform.

Dine arbejdsopgaver i hovedtræk:

Dine typiske arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Klargøring og opsætning af kontorets computere inkl. tilhørende udstyr.
  • Fejlfinding, problemløsning og intern support af PC´ere, printere og anden infrastruktur.
  • Deltage i udrulning, styring og test af ny software (Windows, Office365 og Domino).
  • Daglig håndtering af drift og vedligeholdelse af interne servere (herunder AD).
  • Daglig håndtering af programmer som antivirus og backup.
  • Deltage i udarbejdelse og gennemførelse af forskellige interne ad hoc IT-projekter.
  • Deltage i håndtering og administration af e-transaktioner.
     

Dine faglige kompetencer:

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring fra tilsvarende stilling, hvor du har tilegnet dig følgende kompetencer:

  • Erfaring med Windows-server (Windows 2012 R2) opsætning og drift.
  • Erfaring med opsætning og support af PC'er.
  • Dokumenteret erfaring med VMware.
  • Gode sproglige kompetencer i både dansk og engelsk.
     

I vores IT-miljø arbejder vi også med nedenstående teknologier og discipliner. Det er en fordel, hvis du har kendskab til en eller flere af nedenstående punkter:

  • Infrastruktur
  • Open source
  • FTP/SFTP
  • Kryptering
  • Support af mobile enheder
     

Dine personlige egenskaber:

  • Er nysgerrig efter at lære og har let ved at sætte dig ind i nyt stof
  • Er ansvarlig og sætter en ære i at levere et godt håndværk
  • Er problemløseren, der ikke giver op, og vedholdende forfølger udfordrende opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt, samtidig med at du er en teamplayer
  • Arbejder struktureret, omhyggeligt og er yderst kvalitetsbevidst
  • Har et godt overblik og er struktureret i din planlægning, og i en travl hverdag
  • Gerne kendskab til den finansielle sektor.
     

Om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Vi er et team på 28, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores godt 620 kunder er Astellas Pharma, J. Lauritzen, Saxo Bank, ISS, Kromann Reumert, Uhrenholt, Kammeradvokaten og Pandora.

Din ansøgning

Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på tlf. 5152 6372.

Vi indkalder løbende til samtale.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Birkerød

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.