Find job

Service- og projektkoordinator

Dubex søger en ny Service- og projektkoordinator. Som Service- og projektkoordinator er det din opgave at være det koordinerede omdrejningspunkt i vores tekniske afdeling.

Om jobbet

Som vores Service- og projektkoordinator er det din opgave at være det koordinerede omdrejningspunkt i vores tekniske afdeling. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende:

  • Administrative opgaver omkring timeregistrering, fakturering og serviceaftaler
  • Servicekoordinering dvs. opfølgning over for kunder, håndtering af eskalering m.m.
  • Status på serviceleverancen, herunder rapportering og kundemøder
  • Projektkoordinering dvs. koordinering af mindre projekter og opgaver mellem os og vores kunder
  • Dispatching af sager
     

Det forventes at du har overblikket over igangværende kundesager, kan træde til når der kræves et ekstra overblik og koordinering samt være vores ansigt over for kunden når der er behov for lidt ekstra opmærksomhed. Du vil ligeledes skulle udarbejde og dermed sikre at vores kunder modtager korrekt rapportering bl.a. i forhold til overholdelse af service og driftsmål (KPI’er/SLA’er).

Dertil vil du skulle varetage koordineringen af mindre projekter, som er for små til at kræve en dedikeret projektleder, men for store til at vores konsulenter selv kan håndtere dem. Dette er ofte opgaver som kræver en del løbende koordinering mellem kunden, vores konsulenter samt eventuelle leverandører.

Dig som person

Du har formentlig en it-baggrund, teknisk eller administrativ, således at du forstår de processer og udfordringer, der findes i it-afdelingen, samt at du på overordnet niveau kan forstå de problemstillinger, som skal adresseres. Derudover har du erfaring med projektarbejde, enten som projektdeltager eller projektleder/koordinator, samt erfaring med administrativt arbejde. Det vil være en fordel hvis du har gennemført relevant kursus eller uddannelse inden for projektledelse.

Du har den rette it-baggrund og -forståelse, så du på overordnet konceptniveau vil kunne forstå de problemstillinger, som vi arbejder med og dermed vil kunne komme med relevant input omkring processen.

Det er en fordel, hvis du har viden – gerne underbygget med relevant certificering – inden for følgende områder:

  • Service Management (overholdelse og rapportering ift. SLA’er)
  • Projektledelse/koordinering
     

Du har erfaring med at arbejde med andre mennesker samt god forståelse for at motivere dem individuelt.
Du kan uden problemer kommunikere både skriftligt og mundtligt med kunder og kollegaer på dansk og engelsk.
Vi har hos Dubex stort fokus på din løbende udvikling og videreuddannelse og du vil således få mulighed for at udvikle dine kompetencer bl.a. via relevante kurser og uddannelse.

Dine personlige egenskaber er kendetegnede ved, at du er:

  • selvstændig, pligtopfyldende og ansvarsbevidst omkring professionel levering af kundeopgaver
  • struktureret, kvalitetsbevidst og omhyggelig
  • serviceminded og imødekommende
  • god til at prioritere og har overblik – også i travle perioder
  • teamplayer med personlighed og humor – og god social forståelse
  • venlig, imødekommende og har pli
     

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i Søborg, men du vil også skulle deltage i møder og opgaver ude hos vores kunder.

Hvorfor Dubex?

Dubex er Danmarks største og førende it-sikkerhedsspecialist. Viden, produktkendskab og kreativitet og et dybgående kendskab til vores kunder er grundlaget for vores forretning. Derfor lægger vi stor vægt på at have de rigtige medarbejdere, som vi løbende kan udvikle og videreuddanne – og give plads til at diskutere og afprøve nye idéer. Vi fokuserer på faste og langvarige kundeforhold og bidrager til både kundernes og Dubex’ forretning på en værdiskabende måde.

Dubex er i vækst. Vores sikkerhedshus består af de mest erfarne, kompetente og dedikerede konsulenter og projektledere inden for it-sikkerhed.  Du har således også en organisation bag dig, som vil være den mest anerkendte og foretrukne sikkerhedspartner.

Vi arbejder målrettet med at blive den mest eftertragtede arbejdsplads i it- og konsulentbranchen. Vi gør meget ud af at være de bedste til det vi gør og du får mulighed for at tilegne dig ny viden blandt dygtige kollegaer i et spændende og udfordrende miljø. Vi sætter alle en ære i at levere den ultimative service til vores kunder, baseret på et tæt samarbejde med dem. Vi sætter desuden en stor ære i at hjælpe og støtte hinanden, så vi når vores fælles mål. Vi passer rigtig godt på vores medarbejdere i et kammeratligt og godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og fleksibilitet. Derudover tilbyder vi en række medarbejdergoder som motion, spændende events i en meget aktiv personaleforening, kantineordning m.fl.

Praktisk information

Johanna K. Nielsen kan kontaktes for yderligere information om jobbet på tlf. +45 3170 2879 eller mail jkn@dubex.dk.

Send ansøgning og CV til job@dubex.dk snarest muligt. Vi vil afholde samtaler løbende, da positionen skal besættes hurtigst muligt.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Søborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.