Find job

Customer Operations Manager

  • Har du ledelseserfaring med at udvikle og operationalisere en optimal Customer Operations proces i en it-virksomhed?
  • Har du erfaring med procesoptimering og implementering?
  • Er du en leder, der forstår at engagere og motivere dine medarbejdere?
     

Ansøg for at blive Crayon Danmarks nye Customer Operations Manager!

Crayon er en international virksomhed i vækst med afdelinger i 22 lande. Vi har stor succes verden over med vores unikke måde at tilgå og løse komplekse projekter - lokalt såvel som i et internationalt perspektiv. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder for at finde de bedste løsninger til deres unikke situation. Vi er involveret i hele processen for at sikre, at kunden får den bedste ROI af deres it-investeringer. Vi leverer en stor palette af løsninger - for at nævne et par stykker; Rådgivning i Software Asset Management og licens-optimering, IT-platform og systemadministration, klient- og sikkerhed samt Cloud Computing. Ud over at være en stor leverandør af softwarelicenser, afholder vi mange seminarer og kurser, hvor man kan blive certificeret for sin kompetence.

Crayon Danmark har over 100 medarbejdere med kontorer i Søborg og Silkeborg. Vi søger nu Danmarks bedste Customer Operations Manager til at lede vores Operations team. Teamet er i dag meget velfungerende og etableret med kompetente specialister, som har ansvaret for alle daglige Operations opgaver.

Operations har følgende arbejdsopgaver:

  • Ordrehåndtering via e-mail og telefon.
  • Kvalitetssikre bestillinger hos producenter - håndtere ordrer i (Moet/Poet); Microsoft, Oracle, Adobe, IBM, Symantec, VMware, etc.
  • Håndtering af licensspørgsmål inden for Software Program Support (LSP, SPLA, XSP, CSP+).
  • Vejlede vores kunder i softwarelicens-spørgsmål inden for de forskellige producenter.
  • Dokument- og kontraktstyring; herunder monitorering af kontraktfornyelser, hvilket blandt andet indebærer at holde styr på, hvornår aftaler udløber og skal fornyes.
  • Sikre passende prissætning og ordredetaljer.
  • Tæt samarbejde med salgs- og leveranceorganisationen. Er i løbende tæt dialog med vores eksterne partnere.
     

Som Customer Operations Manager har du ansvar for at vores processer er optimeret og veldefineret, da vi ønsker at levere best-in-class service til vores kunder. Hertil kommer at teamets arbejdsopgaver skal være tydelige og varetages, inden for de retningslinjer, der er fra ledelsen og forventningerne hos vores kunder. Det forventes, at du løbende vil vedligeholde og tilpasse den måde teamet arbejder på, for at kunne indfri og håndtere de forventninger og udfordringer vi løbende står over for.

Praktisk information:

  • Ansøgningsfrist asap: Der vil løbende blive indkaldt til samtale.
  • Det er et absolut krav, at du er flydende i dansk og engelsk på både skrift og tale (eller evt. norsk/svensk).
  • Stillingen rapporterer til: Director Business Management Marketing & Operations.
  • Arbejdssted: Søborg.
  • Forventet opstart: Snarest.
     

Vi ønsker at du har følgende erfaring:

  • Ledelsesserfaring fra lignende rolle med fokus på kundebehandling, «customer experience» og «customer journey».
  • God teknisk IT-forståelse.
  • Erfaring med procesoptimering og implementering.
  • Ledelseserfaring fra at lede et lignende team i et aktivt IT-miljø.
  • Erfaring med interne systemer som: CRM, Zendesk, Dynamics AX etc.
  • Erfaring fra følgende roller vil være en fordel: Software Licensing, Operations, BackOffice, Indkøb, Kundesupport/-service, Vendor Management, Salgsstøtte.
  • Erfaring fra et miljø som stadig er i forandring og hvor du har vist fleksibilitet og kreativitet.
  • Har du forståelse for hvad Software Asset Management & Cloud Computing er, vil det være en fordel.
     

Vi værdsætter følgende personlige egenskaber:

  • Gode kommunikations- og præsentationsegenskaber.
  • God til at samle og organisere teamet.
  • God til at se løsninger og optimere processer.
  • God til at samarbejde med linjeledelsen og management.
  • God til at definere og afgrænse opgaver.
  • Du er ikke bange for nye situationer og udfordringer.
  • Du er struktureret og analytisk med et øje for detaljer.
  • Du har evnen til at lære hurtigt og du er dygtig til at omsætte teori til praksis.
  • Du tager dig selv uhøjtidelig og ser på kritik som en mulighed.
  • Du er pædagogisk og lader dine medarbejdere ‘shine’.
  • Du er medmenneskelig med sans for humor.
     
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Søborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.