Find job

Dansktalende it-supporter


KMD A/S er en af Danmarks største it-virksomheder. KMD udvikler og leverer it-løsninger og services til offentlige og private virksomheder i Danmark og Norden. Til KMD Aalborg søges tekniske it-supportere, der er kunde- og serviceorienterede

Vi har udviklet og drifter i dag over 400 it-systemer, som understøtter Velfærdsdanmark og følger danskerne gennem hele livet. Vi har en ambition om at være den foretrukne leverandør for det offentlige og private marked i et stærkt konkurrencepræget marked. Og det er den ambition, du kan være med til at føre ud i livet.

Som it-supporter indgår du i KMD's Operation 1.line teknisk support. Teamet er single-point-of-contact (SPOC) for interne og eksterne brugere af KMD's it-services relateret til kundernes og KMD's it-infrastruktur.

Om jobbet

1. line support teamet er geografisk at finde i både Aalborg i Danmark og Warszawa i Polen. Der arbejdes teamorienteret på tværs af landegrænserne med fælles planlægning og videndeling i det daglige arbejde.

  • 1. line brugersupport - håndtere et højt antal brugerhenvendelser (telefon og digital) fra forskellige kunder. Visitering og løsning af Request Fullfilment og Incidents
  • Kvalitet og kundetilfredshed - behandle og prioritere kundehenvendelser efter ITIL-processer og servicemål i samspil med 2. level og 3. part. Give den enkelte bruger en kompetent og brugerorienteret oplevelse. Dokumentere sager i ITSM-systemet. Bidrage til forbedring og udvikling.
  • Videndeling - løbende opdatere knowledgebase og ITSM-system med ny viden om kunder/løsninger/den enkelte sag. Videndele med kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Teamwork - bidrage til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø. Deltage aktivt i diverse møder internt i afdelingen og på tværs af KMD og kunder.
     

Om dig

Du brænder for at arbejde med 1. line teknisk brugersupport. Samtidig har du generelle it-kompetencer.

  • Du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring med it-support fra en Service Desk
  • Du er fortrolig med Windowsplatformen som styresystem
  • Du kan fejlsøge i Microsoft Office-opsætningen
  • Du har erfaring med VPN Secure Access, remote, printeropsætning på netværk, administration af brugere i AD, domæner og miljøer.
  • Du har overordnet kendskab til Citrix-miljøer og gerne Apple-produkter og IOS
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk
  • Du er ITIL Foundation-certificeret eller har erfaring med ITIL
  • Du er god til at dokumentere dit arbejde.
  • Som person er du en glad, udadvendt, positiv og konstruktiv teamplayer - også når der er travlt og der sker forandringer i hverdagen
  • Du er serviceminded og sætter en ære i at give den enkelte kunde imødekommende og kompetent service i et sprog som kunden forstår og med en tydelige og rolig telefonstemme.
  • Du er en god kollega og teamplayer, der gerne deler viden.
     

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department Hanne Levisen 22103984

Ansøgningsfrist er 29. maj, men vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rette, så send din ansøgning allerede i dag.

Closed for applications Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.