Find job

Operation Manager med kundefokus og stærke analytiske kompetencer

Søger du store udfordringer i et hastigt forandrende miljø, drevet af kunder og forretningsforandringer? Synes du at tværgående koordinering og kommunikation mellem it-specialister og kunder er spændende, så er du muligvis vores nye Operation Manager. 

I KMD arbejder vi hver dag med over 400 it-systemer, som understøtter Velfærdsdanmark og følger danskerne gennem hele livet, store private kunder på tværs af lande. Vi har en ambition om at være den foretrukne leverandør for det offentlige og private marked i et stærkt konkurrencepræget marked, og det er den ambition, du kan være med til at føre ud i livet.

Om jobbet

Du vil indgå i vores Availability Improvement team, som er en del af KMDs Operations division. Der er tæt samarbejde med interne leveranceafdelinger samt forskellige underleverandører for at sikre den bedste og mest effektive kommunikation til vores samarbejdspartnere på alle niveauer, både internt og eksternt.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Ledelse af og deltagelse i taskforceses
  • Problem management på tværs af leverandører
  • Koordinering af komplekse Major incidents
  • Sikre continued improvement på processer og teknik
  • Stakeholder management
  • Clear projektstatus kommunikation.
     

Omdrejningspunktet for vores arbejde er kundetilfredshed og det er derfor en forudsætning, at du er teknisk minded, har en god forståelse for IT-arkitektur og en interesse i de infrastrukturelle komponenter som moderne løsninger er opbygget af. Det er et must at have nysgerrigheden til at lære og udfordre de tekniske løsninger.

Du kender til ITIL-frameworket og projektledelse i større eller mindre omfang. Vi benytter ITIL som framework for næsten alt arbejdet, og kendskab og/eller certificering heri vil derfor være en fordel. Erfaring med arbejdsgange og processer i en stor operational organisation vægtes ligeledes højt. Alternativt er du nyuddannet men har teknisk flair og er hurtig til at sætte dig ind i nye ting.

Om dig

Som person er du struktureret og benytter dine analytiske evner og værktøjer i opgaveløsningen. Du besidder et stort overblik, selv i en travl hverdag, og du kan føre ordet i komplekse mødesituationer, stille de kritiske spørgsmål og skære igennem når det er nødvendigt - selv når tingene spidser til.

Derudover er du initiativrig og det er naturligt, at du agerer selvstændigt på fakta. Det er vigtigt du er eller vil være en ledende kraft i stor og forandringsfyldt organisation.

Det skal være en naturlig del af hverdagen, at kommunikere med kunder, teknikere og leverandører på både dansk og engelsk. Derudover evner du at holde overblikket i dialogen med den tekniske organisation, kunder og interne interessenter. Du har en god indlevelsesevne, som gør dig i stand til at fungere som kvalitetsgarant og rollemodel i et samarbejde med forskellige interessenter.

Det forventes derfor, at du såvel som resten af teamet er fleksibel ift. arbejdstiden. Vi er et team med højt til loftet og en uformel omgangstone, hvor daglig sparring og fællesskab omkring stabil drift er højt prioriteret.

Love it_Live it

At vi er danske betyder, at du er tæt på ledelsen, beslutningerne og at du kan sidde i storrumskontor med vores adm. direktør. Vil du bruge din viden for alvor i en dansk virksomhed i vækst med stærke internationale relationer? Så vil vi gerne have dig med på holdet.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Thomas Møller Knudsen på  44602372.

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.