Find job

Erfaren IT-supporter med hang til god kollegaservice

Er du udadvendt og serviceorienteret? Kan du levere hurtig og effektiv 1. og 2. level support til dine kolleger, og kan du bevare roen i en hektisk hverdag? Så er du lige den IT-supporter vi mangler.

Vi søger

Dine opgaver er meget centreret omkring Servicedesk, og mange af supportopgaverne løser du via mail, fjernstyringsværktøj og telefon. Du supporterer brugere i hele Dansk Metal. Størstedelen af opgaverne modtager vi via Servicedesk, men du vil også opleve, at kolleger kommer direkte til dig. Dermed får du en tæt kontakt til brugerne på tværs af hele organisationen, hvor din rolle er ”Single Point of Contact” ift. processen omkring problemløsningen.

Dine væsentligste opgaver bliver at:

  • foretage indkøb, klargøring og installation og vedligehold af pc’er m.m.
  • fejlsøge på hardware og software
  • lave support på pc’er, printere og kommunikationsudstyr
  • netværksvedligeholdelse
  • struktureret, effektiv og procesorienteret håndtering af supportopgaver fra brugerhenvendelse til afslutning evt. via eskalering til vores hosting- eller udviklingspartner
  • administrative opgaver herunder dokumentering, opfølgning og rapportering
  • deltage i forskellige projekter i it-afdelingen eller i andre tværfaglige projekter
  • solid it-teknisk baggrund og dygtig til at kommunikere.
     

Vi forventer at:

  • du har en teknisk uddannelse – som minimum IT-supporter. Du er også gerne datamatiker eller har flere års erfaring som IT-supporter og dermed har solid praktisk erfaring
  • du har kendskab til ITIL
  • du har indgående kendskab til Microsoft produkter herunder Office, CRM og SharePoint.
     

Det er vigtigt, at du trives i et it-miljø, hvor der er rigtig mange opgaver, der skal holdes styr på. Du er selvfølgelig serviceminded, og ser det som din vigtigste opgave at hjælpe brugerne og dermed være med til at sikre, at vores afdeling bliver set som en god og kompetent samarbejdspartner i resten af organisationen. Derfor skal du kunne kommunikere med kolleger på alle niveauer – både i og udenfor afdelingen. Endelig er det vigtigt, at du har en god systematisk sans og kan holde orden og struktur i opgaverne.

Vi tilbyder:

  • en meget afvekslende hverdag
  • mulighed for at arbejde med de nyeste teknologier
  • en spændende afdeling med gode muligheder for at deltage i sideløbende IT-projekter
  • samarbejde med andre kompetente kollegaer i IT-afdelingen.
     

Alt i alt finder du her en spændende stilling i en dynamisk organisation, hvor du har mulighed for stor faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af vores kontor i København, hvor du indgår i tæt samarbejde med vores nuværende IT-supportere.

Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår og lægger vægt på gode medarbejderforhold og attraktive personalegoder. Dansk Metal er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til at arbejds- og familieliv passer sammen.

Vil du vide mere?

Så kan du danne dig et indtryk af Dansk Metal ved at kigge på www.danskmetal.dk

Søger du flere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Søren Hou Præst på mobil 61629245.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er 25. maj. Kl. 12:00.

Tiltrædelse:

Snarest muligt.

Kan du genkende dig selv i denne annonce, så send os straks din ansøgning og CV på mail: jobansogninger@danskmetal.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.