Find job

Application Manager til Københavns Ejendomme & Indkøb

Bliver du motiveret af at arbejde i spændingsfeltet mellem it og forretning? Har du god forståelse for at omsætte forretningens behov til sikre og stabile it-løsninger? Vil du være med til at styrke arbejdet med it-sikkerhed? Og vil du være en del af et dynamisk digitaliseringskontor med højt til loftet og god stemning? Så er her en super mulighed for gennem en udfordrende stilling at kunne gøre en forskel.

Københavns Ejendomme & Indkøb har fokus på sikker drift af vores it-systemer og høj datakvalitet. Vi er desuden i gang med at implementere Københavns Kommunes Facility Management system, der understøtter en strategisk styring af kommunens ejendomsportefølje samt drift og vedligeholdelse. Til at hjælpe os har vi brug for en dygtig Application Manager, der sammen med kollegaer er ansvarlig for vores Facility Management system samt andre it-systemer.

Du vil i din dagligdag arbejde med mange forskelligartede opgaver i spændingsfeltet mellem it og forretningen og have en stor berøringsflade med kollegaer med forskellige kompetencer og arbejdsområder.

Det er blandt andet dine opgaver at

  • være bindeled mellem forretningen, leverandørerne af it-systemerne, kommunens Koncern IT samt projektet for implementering af Facility Management systemet i relation til it-systemernes drift, performance og sikkerhed
  • sikre at systemerne lever op til Københavns Kommunes it-sikkerhedsregulativ
  • håndtere ændringsønsker og sikre, at de overholder kommunens governance-model samt sikre god test før idriftsættelse
  • forestå kontakt til leverandører og løbende opfølgning på kontraktuelle forpligtelser og SLA
  • udarbejde de nødvendige dokumenter f.eks. beredskabsplan, systemejerhåndbog, change procedurer, autorisationsprocedurer m.m.
  • formidle ændringer af systemerne i et ikke it-teknisk sprog til brugerne.
     

Hvem er du?

Du har flair for at arbejde i spændingsfeltet mellem it-systemer og forretningsprocesser. Du er udadvendt og er en god kommunikator både mundtligt og skriftligt. Du er analytisk i din tilgang til opgaver. Du har forståelse for, at forretning og it-governance skal gå hånd i hånd. Herudover er du struktureret og har et godt overblik, også selvom det ind i mellem går stærkt. Du har følgende kvalifikationer:

  • God it- og dataforståelse.
  • Erfaring med Change management og Governance procedurer.
  • Erfaring med at dokumentere it-processer.
  • Selvstændig, ansvarlig og initiativrig.
  • God formidler, der er i stand til at skabe relationer med mange forskellige kollegaer.
  • Erfaring med projektarbejde.
  • Er engageret i dine kollegaer og god som sparringspartner.
  • Erfaring med ejendomsdata vil være en fordel, men ikke et krav.

 

Hvad tilbyder Københavns Ejendomme & Indkøb

Københavns Ejendomme & Indkøb tilbyder et spændende job med faglige udfordringer og med rig mulighed for at påvirke opgaveløsningen. Vi har en af landets største ejendomsporteføljer, og vi arbejder ambitiøst med digitalisering af vores opgaver blandt andet i form af brug af data på vores mange ejendomme til at overvåge og optimere drift og vedligeholdelse af de mere end 2 mio. kvadratmetre. Center for Indkøb skal sikre, at det er nemt for Københavns Kommunes indkøbere at købe de rigtige varer til den rigtige pris og levering.

Du får mulighed for personlig og faglig udvikling i en dynamisk og ambitiøs virksomhed. Du bliver en del af en enhed med 12 dygtige og engagerede medarbejdere, som tilsammen har ansvaret for it-systemerne i Københavns Ejendomme & Indkøb; digitalisering af ejendomsporteføljen og andre forretningsområder i Københavns Ejendomme & Indkøb samt tilvejebringelse af valide ejendomsdata til understøttelse af forretningen. Enheden har herudover ansvaret for implementeringen af kommunens Facility Management system.

Københavns Ejendomme & Indkøb ligger lige ved Fuglebakken Station i samme bygning som kommunens Koncern IT. Vi har en god kantine, frugtordning, gratis fitnesscenter, massageordning og meget mere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi aflønner efter gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Stillingen er på 37 timer ugentligt med flekstidsordning med forventet opstart den 1. august 2017.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte digitaliseringschef Janni Conradsen på 2047 2751 eller systemansvarlig Maja Elleby på 2912 7092.

Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 31. maj 2017

Samtaler vil blive afholdt i uge 23 og 24.

Københavns Ejendomme & Indkøb

Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,2 mio. m2 . Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 800 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,6 mia. kr.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum

Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.