Find job

Analytiker til BI-rapportering i HR

Vil du være med til at levere sublim rapportering til koncernens ledere og specialister i HR, og har du erfaring med at drifte og udvikle BI-rapportering i Oracle?

Intern rapportering af HR-data

Du bliver ansvarlig for at udvikle og drifte vores interne HR-rapporteringer til hele koncernen. Vi har ansvaret for en række dashboards og rapporter, som løbende skal udvikles og vedligeholdes i takt med, at koncernen arbejder sig frem mod de strategiske mål.

Dine primære ansvarsområder og opgaver bliver:

  • at levere data og ad hoc-rapportering til dine kolleger i HR og til forretningen. Du forstår forretningens behov, og med din analytiske tilgang til data, omsætter du det til værdiskabende viden for koncernens ledere, dine kolleger i HR, KSU og HAU mfl.
  • at deltage i projekter, fx når vi inden længe skal integrere data fra et nyt lønsystem, ved de halvårlige medarbejdertilfredshedsmålinger og til den løbende udvikling af organisationen
  • at sikre datakvalitet. Du bliver del af et team, der har ansvaret for den løbende forvaltning af HR's systemportefølje, så ud over rapportering indeholder jobbet også løbende driftsopgaver, der sikrer datakvalitet eks. i forbindelse med større organisationsændringer eller gennemførsel af større runder med certificering og lovpligtig uddannelse, fx hvidvask.
     

Økonom med erfaring inden for OBIEE og ledelsesinformation

Vi forestiller os, at du er uddannet økonom og har erfaring med lignende opgaver. Vi anvender OBIEE og Oracle, så det er en fordel, hvis du har erfaring med samme - eller lignende systemer. Det vigtigste er dog, at du kan dokumentere evner inden for arbejdet med data, udvikling og drift af rapportering. Da vores rapportering ofte trækker på data fra flere systemer, er det afgørende, at du har flair for at arbejde med datakilder og er superbruger i Excel.

Du får en stor kontaktflade både i HR, ud mod forretningen og IT, ligesom du får stor indflydelse på de fremtidige leverancer. Der bliver løbende efterspurgt data og nye rapporter i takt med at Nykredits strategi implementeres, så du vil med garanti også blive kastet ud i opgaver, hvor svaret ikke kendes på forhånd.

Du har et drive, der sikrer de bedste resultater

Som person er du struktureret, og med din analytiske sans falder det dig naturligt at være detaljeorienteret. Du er nytænkende, servicemindet og går gerne den ekstra mil for, at du, dine kolleger og Nykredit kommer frem til det bedste resultat. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine kolleger i HR, så vi forventer, at du er kendetegnet ved at være udadvendt og en god samarbejds- og sparringspartner.

Din nye arbejdsplads

Du bliver en del af teamet HR Support, som er en effektiv og servicemindet enhed i HR Operations, som varetager personaleadministration inden for rekruttering, uddannelse, udvikling og forvaltning af HR-systemer samt rapportering og dataleverancer. Du får otte engagerede kolleger, som sætter en ære i værdifulde leverancer med høj faglighed og præcision. Til tider går det stærkt, så du skal være indstillet på et job, hvor din arbejdsdag sommetider kan være hektisk.

Interesseret?

Så søg jobbet online. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt afdelingsdirektør Pernille Hermansen, 44 55 12 94 eller senior rekrutteringspartner Christian L. Henningsen, 44 55 18 43.

Ansøgningsfrist: 29. maj 2017

Om Nykredit

Nykredit er en finansiel koncern, der sammen med vores partnerbanker i Totalkredit vil være danske boligejeres foretrukne finansielle partner. Vi står op for at rykke endnu tættere på vores kunder - og går du en ekstra mil for dem, for projektet og for Nykredit, gør vi det samme for dig. Du har mange muligheder for at være med til at udvikle Nykredit, samtidig med at din karriere altid vil være i bevægelse. Mod nye udfordringer, andre opgaver og større ansvar i Nykredit.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.