Find job

NORRIQ søger en Servicedesk supporter til Brøndby

Har du et udpræget servicegen og lyst til at give vores kunder en førsteklasses service, når de har problemer? – Så er du måske vores nye kollega i Servicedesk teamet i Brøndby!

NORRIQ er en it-virksomhed med en 360 graders tilgang til vores kunder. Vi arbejder i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med masser af udfordringer og afvekslende opgaver. Du vil opleve en høj grad af variation i opgaverne og et betydeligt selvstændigt ansvar.

Vi supporterer egne Hosting-kunder, såvel som kunder der har deres infrastruktur stående on-site.
I NORRIQ lægger vi vægt på, at vores kunder får et specielt-designet miljø, der passer til kundens brug, og du skal derfor være indstillet på at kunne supportere alsidigt.

Arbejdstiden kommer til at ligge inden for 07:00-17:00 på hverdage, og vi har lukket på danske officielle helligdage.

De primære arbejdsområder vil være:

  • Håndtering af henvendelser fra vores kunder og kollegaer (direkte, telefonisk og e-mail)
  • Generel 1st line support samt 2nd line i begrænset omfang
  • Koordinering af opgaver til vores øvrige afdelinger, såsom booking af vores kørende infrastrukturkonsulenter, NAV, CRM, C5 og lign. afdelinger
  • Overvågning af interne systemer, kunde-servere, backup og øvrige monitoreringsopgaver
  • Gennemgang og opfølgning på vores Service Management System
     

Din profil:

Ud over din tekniske kunnen er det vigtigt, at du leverer excellent service. Du skal have en naturlig evne til at sætte dig i kundernes situation og fornemme, hvad der skal til, for at kunden føler sig hjulpet.

Du skal samtidig føle, at du kan efterleve NORRIQs kerneværdier, som er troværdig, engageret og værdiskabende. Dette er byggestenene for vores samarbejde med vores kunder.

Du arbejder selvstændigt med de daglige opgaver og indgår gerne i projekter, når dette måtte være relevant. Du er struktureret og evner at håndtere mange typer af opgaver i en til tider hektisk hverdag.

Vi lægger vægt på, at du er fleksibel og empatisk og at du kan være med til at styrke relationen til vores kunder.

Personlige og tekniske kompetencer:

  • Du kan være nyuddannet it -supporter eller have flere års erfaring fra en lignende stilling med 1st og 2nd line support
  • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
  • Du har erfaring med AD, Exchange, Terminalservere, Office, Windows 7/8/10 samt kendskab til netværk, VPN og telefoni
     

NORRIQ tilbyder:

  • En spændende og udviklende stilling med stor mulighed for at få en afgørende indflydelse på virksomhedens fortsatte positive udvikling
  • En åben og uformel omgangstone
  • Løn efter kvalifikationer, pension- og forsikringspakke
  • Fokus på medarbejdertrivsel heriblandt seks ugers ferie, frokostordning og andre attraktive personalegoder
     

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte, Sune Marker på mobil: +45 51 59 66 01 eller på mail: sune.marker@norriq.com.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Bemærk, at vi afholder samtaler i takt med, at vi modtager kvalificerede ansøgninger, idet stillingen skal besættes hurtigst muligt. Din ansøgning og dit CV bedes du venligst sende til job@norriq.com.

Om NORRIQ

NORRIQ er en landsdækkende it-virksomhed, som leverer løsninger inden for hele Microsofts produktpalette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har gennem tiden med succes leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere og er Danmarks førende leverandør af Microsoft Dynamics C5 og NAV.
NORRIQ koncernen er i dag etableret med kontorer i Danmark, Holland, Belgien og Tunesien. I Danmark er NORRIQ repræsenteret med kontorer i København, Odense, Kolding, Aarhus og Aalborg.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.