Find job

Incident supporter til driftsupport

KMD A/S er en af Danmarks største it-virksomheder. KMD udvikler og leverer it-løsninger og services til offentlige og private virksomheder i Danmark og Norden. Til KMD Aalborg søges tekniske incident supportere til driftssupport, der er kunde- og serviceorienterede.

Som incident supporter indgår du i KMD’s Operation 1. line teknisk driftssupport i samarbejde med KMD’s overvågningen. Teamet er single-point-of-contact (SPOC) for driftssupportopgaver på eksterne kunder af KMD’s it-services relateret til kundernes og KMD’s it-infrastruktur.

Om jobbet

  • 1. line teknisk driftssupport – håndtere et højt antal kundehenvendelser (telefon og digital via vores ITSM-værktøj) fra mange forskellige kunder. Visitering og løsning af Request Fullfilment og Incidents.
  • Kvalitet og kundetilfredshed – behandle og prioritere kundehenvendelser efter ITIL-processer og servicemål i samspil med 2. level og 3. part. Give den enkelte kunde en kompetent oplevelse. Dokumentere sager i ITSM-systemet. Bidrage til forbedring og udvikling.
  • Kunden – Kontakten til kunderne er primært kunders it-medarbejdere.
  • Videndeling – løbende opdatere knowledgebase og ITSM-system med ny viden om kunder/løsninger/den enkelte sag. Videndele med kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Teamwork – bidrage til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø. Deltage aktivt i diverse møder internt i afdelingen og på tværs af KMD og kunder.
     

Om dig

Vi forestiller os du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring med it-support fra en Service Desk. Du har et grundlæggende kendskab til Windows serverdrift og netværk samt er teknisk velfunderet. Som person er du engageret i dit arbejde og brænder for at arbejde med 1. line teknisk support. 

Desuden er du:

  • Vedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket.
  • God til at kommunikere og taler og skriver flydende dansk og engelsk.
  • ITIL Foundation certificeret eller har erfaring med ITIL.
  • God til at dokumentere dit arbejde.
  • En positiv og konstruktiv teamplayer - også når der er travlt og der sker forandringer i hverdagen.
  • Serviceminded og sætter en ære i at give den enkelte kunde imødekommende og kompetent service i et sprog som kunden forstår og med en tydelige og rolig telefonstemme.
  • En god kollega og teamplayer, der gerne deler viden.
     

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department Erik Madsen 20107832.

Ansøgningsfrist er 14. juni 2017, men vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rette, så send din ansøgning allerede i dag.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.