Find job

Microsoft Infrastruktur Specialist med højt drive

Du har stor erfaring inden for et af Microsofts Serverprodukter og har generel erfaring med Microsoft serverporteføljen. Samtidigt brænder du for at lære nyt og indgå i en kultur hvor vi altid stræber efter at optimere teamets performance.

Jobbet

Du kommer til at indgå i en gruppe på ni kolleger, som understøtter de vitale systemer, kunden anvender til koordinering af redningsaktioner. Ud over drift og vedligeholdelse af Microsoft Server-produkterne vil du få et medansvar for design og implementering af den fremtidige infrastruktur. Du vil samtidig få rig mulighed for at prøve kræfter med nogle af de mange andre opgaver inden for teamet. Du vil selv have stor indflydelse på planlægningen af din arbejdsdag.

Du kommer til at arbejde i et agilt miljø i tæt samarbejde med kunden, hvor vores primære opgaver er at levere stabil drift i høj kvalitet, videreudvikling af systemerne samt foretage rullende udskiftning af infrastrukturen.

Dine kompetencer og din personlighed

Vi forestiller os, at du:

  • Har minimum tre års praktisk erfaring med systemdrift    
  • Har praktisk erfaring med drift og vedligeholdelse af flere Microsoft Windows Serverprodukter
  • Kan balancere drift og udvikling i en dynamisk hverdag
  • Er god til at arbejde med flere opgaver parallelt
  • Er i stand til at levere kvalitet og overholde deadlines
  • Er god til kundekommunikation
     

Det vil endvidere være en fordel hvis du har erfaringer med Cisco netværksudstyr.

Som person er du ambitiøs og sætter overliggeren højt. Du har viljen og evnen til kontinuerligt at forbedre og udvikle dig selv og dine omgivelser. Du er en selvkørende teamspiller, der evner at samarbejde og bygge relationer, og du trives blandt andre mennesker. Du er karakteriseret ved at have et stort drive og et godt humør, ligesom du besidder en stor grad af fleksibilitet. Endelig er du flydende skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk.

Det forventes at kunden flytter til Karup primo 2018, hvilket betyder at du skal være klar på at skifte arbejdssted.

Systematic tilbyder

Vores it-løsninger gør det enklere for brugerne at træffe kritiske beslutninger. Inden for forsvaret og i sundhedsvæsnet gælder det ofte beslutninger, som kan handle om liv eller død. I både den private og den offentlige sektor skal vores løsninger håndtere store mængder data, som for eksempel på biblioteksområdet med mere end 50 mio. udlån årligt. For at fortsætte udviklingen af løsninger, der har kundernes tillid, udfordrer vi derfor løbende hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier. Vi har en offensiv uddannelsespolitik med definerede karriereveje og interne proaktive Knowledge Networks.  

Vi er fokuseret på hele tiden at gøre alting bedre. Vores unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af Lean og Scrum gør os i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet til vores kunder og levere til aftalt tid og pris. Vi arbejder i teams, og mange af vores teams inkluderer fuldt integrerede sourcede teammedlemmer.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vores agile tilgang giver dig god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Vi vægter desuden det sociale sammenhold på arbejdspladsen og har en meget aktiv personaleforening.

Da vi også arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på http://systematic.com/clearance.

Spørgsmål og ansøgningsprocedure

Hvis du har spørgsmål, så ring gerne til Senior Project Manager, Kim Rokkjær på + 45 89 43 20 00.

Ansøgningsfrist: Vi indkalder til samtaler løbende.

Arbejdssted: Aarhus, Karup fra primo 2018

Starttidspunkt: Efter aftale

Vi ser frem til at høre fra dig.

Systematic A/S blev grundlagt i 1985 og udvikler software og systemløsninger til kunder inden for både den offentlige og den private sektor. I dag er virksomheden den største privatejede softwarevirksomhed i Danmark, hvis løsninger bliver solgt til kunder i 50+ lande. Flere end 500.000 brugere verden over anvender Systematics produkter. Virksomheden har 750+ medarbejdere og har sit hovedkvarter i Aarhus med kontorer i København, Australien, De Forenede Arabiske Emirater, Finland, Frankrig, New Zealand, Rumænien, Singapore, Sverige, Tyskland, UK og USA. Systematic A/S har kunder inden for sundhedssektoren, forsvaret, biblioteks- og læringssektoren, politiet, den offentlige sektor, finanssektoren og serviceindustrien. Fælles for disse kunder er et behov for at kunne integrere, sammenstille og analysere store mængder komplekse data samt skabe et overblik, som muliggør kvalificeret beslutningstagning – ofte i kritiske situationer.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.