Find job

Supporter

Er du en af softwaredagens sande helte? Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder med ejendomsadministration – du skal yde support på vores innovative branchesoftware.

Det er vigtigt for Unik, at brugerne får en professionel betjening, også når problemstillingerne bliver komplekse. For at kunne løse disse supportsager, indebærer det at:

  • Du skal kunne læse programkode (C#, Delphi og SQL) for derigennem at kunne analysere et problem
  • Du skal være backoffice for vores supportere og konsulenter
  • Du er bindeleddet til udviklerne
  • Du skal kunne indgå i dialog på alle niveauer af kundens organisation – lige fra den enkelte bruger til IT-chefen
  • Du skal ikke programmere/kode
     

Kvalifikationer

Vi forventer, du har en relevant IT-uddannelse som datamatiker, bachelor, ingeniør, datalog eller tilsvarende.

Du har arbejdet med programudvikling og support. Du får et kick af at fejlfinde og knuse problemer og giver ikke op, før problemet er løst.

Som person er du positiv, udadvendt og løsningsorienteret. Du er også i stand til at holde hovedet koldt selvom der er travlt.

Du er yderst struktureret med en høj grad af kvalitetsbevidsthed, selvstændighed og er god til at opsamle og dele informationer, som er relevante for den videre udvikling.

Ansøgningen

Hvis du har spørgsmål til stillingen, som er til besættelse på hovedkontoret i Vejle er du velkommen til at kontakte Teamleder Lillian Hansen på telefon 76 42 11 77.

Ansøgningen på dansk sendes til unik@unik.dk - skriv ’Supporter Bolig - samt fulde navn’ i emnefeltet.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.