Find job

It-supportere til brugeradministration

I Koncern It har vi ansvar for, at politiets kerneopgaver it-understøttes bedst muligt. Som it-supporter hos os, får du en spændende og varieret arbejdsdag med fokus på at løse de daglige arbejdsopgaver. Vi har et mål om høj brugertilfredshed og kvalitet i arbejdet. Vi lægger stor vægt på at have godt arbejdsmiljø med konstant fokus på engagement, motivation, arbejdsglæde og produktivitet. I tæt samarbejde med organisationens øvrige funktioner servicerer du politiets brugere og tilegner dig kontinuerligt de nødvendige kompetencer, så vi lever op til vores SLA-mål.

Om jobbet

I Center for Service er vi SPOC-funktion for ca. 15.000 medarbejdere i dansk politi. Vi tager imod alle it-henvendelser fra brugerne 24/7. Du bliver en del af sektionen Brugeradministration og Knowledge, som hører under IT-support. Dit ansvar er overordnet at give alle brugere kompetent hjælp.

IT-support består af omkring 45 medarbejdere. De fleste af os har været her i rigtig mange år og er glade for at være her. Vi har en god teamånd og lægger stor vægt på at vidensdele, fordi vi vil hinanden og brugerne det bedste. 

Som brugeradministrationsmedarbejder behandler du alle de incidents og requests, som vores 1st level support visiterer til dig. Derudover tager du dig af de opgaver, der kommer ind via selvbetjeningsportalen. De opgaver du typisk tager dig af er: Brugeroprettelser, tildeling af rettigheder, flytninger og tildeling af roller til systemer samt indberetning af organisatoriske ændringer i vores mange forskellige it-systemer.

Derudover har du telefonvagter i 1st level support, hvor brugere akut har brug for hjælp til fx deres pc’er, bærbare og printere, hvor du hjælper dem via remote fejlsøgning. Endelig deltager du også i projekter fx i forbindelse med de tiltag, der skal udføres i forbindelse med organisationsændringer og lignende. Alt i alt får du en alsidig dagligdag som it-supporter. 

Vi sørger for, at du får en grundig oplæring og bliver sat ind i vores systemer.

Om dig

Du har enten en relevant it-uddannelse eller har arbejdet som it-supporter i en lignende stilling med fokus på it-brugeradministration og kan begå dig på engelsk. Du har gerne erfaring med Active Directory og ITIL-processer, men det er ikke et krav.

Du er forandringsparat og har dine mundtlige og skriftlige kommunikationsevner i orden. Du kan hurtigt tilegne dig ny viden og kan skifte mellem mange forskellige opgaver samt kan håndtere at sidde i storrumskontor, hvor du kan blive forstyrret. 

Du trives med at tale med folk i telefon og synes, at det er spændende at finde ud af, hvad brugernes præcise it-problem er og løse det. Du holder hovedet koldt og giver en god service, selv når det går stærkt, og du føler dig presset. 

Det er naturligt for dig, at du deler din viden med dine kolleger, så vi i fællesskab kan højne vores service og faglige niveau.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT og OAO-S-fællesoverenskomst.

Den ene IT-supporter, vi søger, skal sidde som 1st level supporter og have nogle opgaver med brugeradministration indimellem. Denne supporter har et fast vagtskema, som indebærer enkelte aftenvagter samt vagter i weekender. Hvordan den præcise arbejdstid på 37 timer bliver fordelt aftales nærmere ved ansættelsestidspunktet samt ved løbende dialog. 

Den anden IT-supporter vil primært have opgaver med brugeradministration og nogle dage om ugen sidde som 2nd level supporter. Størstedelen af din arbejdstid vil ligge i dagtimerne på hverdage. 

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet i Koncern IT med adresse på Landlystvej 34 i Hvidovre. 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Faisal Munir på tlf. 40 35 57 46.

Du kan finde mere information på jobipolitiet.dk

Vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag 27. juni 2017.

Når du søger et job hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.

Ansøgning senest: 20-06-2017.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hvidovre

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.