Find job

Teknisk projektleder med CRM-erfaring til Wunderman Nordic

Har du erfaring som teknisk projektleder, herunder med CRM-løsninger? Er du udadvendt, motiverende, empatisk og opsøgende? Kan du gennemskue tekniske løsninger? Lyder det som dig, vil vi meget gerne høre fra dig!

Hvordan kommer din hverdag til at se ud?

I rollen som teknisk projektleder får du ansvaret for at planlægge og styre udviklingen af løsninger for Wundermans kunder. Du er således med til at sikre en høj kvalitet inden for projektets fastsatte estimater og tidsrammer. Helt konkret bliver dine opgaver at:

  • planlægge og gennemføre analysefase
  • udarbejde kravspecifikation, estimater og projektplan
  • sikre test af løsningen
  • motivere og styre tekniske ressourcer i projekt-teamet.
     

Du vil løbende få ansvaret for flere projekter, og du kan se frem til et tæt samarbejde med forretningskonsulenter, projektledere, designere, UX’ere og udviklere fra projektets start og frem til levering.

Hvad kommer du med af erfaring og kvalifikationer?

Først og fremmest har du nogle års erfaring som teknisk projektleder, gerne fra et CRM-bureau, hvor du har opnået viden om digitale medier og dialog-marketing. Du arbejder struktureret og bevarer overblikket, selvom deadline nærmer sig – uden at miste blik for detaljen. Herudover har du:

  • en teknisk baggrund, og du kan gennemskue komplekse løsninger, gerne på arkitektniveau
  • kendskab til og erfaring med XML, JSON, HTML, CES og JavaScript
  • forståelse for database-design og data-modellering
  • erfaring med SCRUM eller Kanban, så du kan agere SCRUM master i dine teams
  • gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, og du er skarp til at omsætte tekniske løsninger til et forståeligt sprog.
     

Som person er du udadvendt og selvkørende med en sund, oprigtig nysgerrighed. Du er positiv og nem at arbejde sammen med, og du lader dig ikke slå ud, når du møder lidt modstand. Herudover er du kvalitetsbevidst, og du gør dig umage med at levere den bedst mulige løsning inden for de givne tidsrammer.

Hvad tilbyder Wunderman Nordic?

Som teknisk projektleder hos os får du lov til at sætte dit personlige præg på din hverdag. Ikke to dage er ens, og du kan gøre en forskel og sikre en høj kvalitet på de løsninger, du arbejder med. Med ansvaret for store internationale brands som f.eks. adidas, PANDORA, Bang & Olufsen og SAS får du samtidig rig mulighed for at udvikle dig.

Du kommer ombord på et hold af dygtige kollegaer, og du bliver en del af en stærk kultur, hvor vi ikke kun arbejder godt sammen – vi har det også godt sammen.

Lyder det som noget for dig?

Du søger stillingen ved at sende dit CV til rekruttering@twins.net mærket ”Teknisk projektleder”. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mia Müller på 2866 3943 eller mbm@twins.net.

Et globalt netværk, en nordisk familie

Wunderman Nordic er en del af det globale Wunderman-netværk, der består af 175 kontorer i 60 lande. På vores kontorer i København, Stockholm, Oslo og Helsinki er vi 250+ teknologieksperter, dataanalytikere, strategiske konsulenter og kreative hjerner fra flere end 30 forskellige lande, der hjælper vores kunder med at inspirere og engagere forbrugere på tværs af fem kontinenter.

Wunderman Nordics kontor i København er beliggende på Strandboulevarden 122, 2100 Østerbro.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København Ø

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.