Find job

Boarding Specialist søges

Til AltaPay i Søborg

Udadvendt person til håndtering af bankaftaler
 

Drømmer du om at arbejde I en dynamisk og multikulturel atmosfære med fart på? Kunne du tænke dig at arbejde sammen med dygtige, dedikerede og ambitiøse kollegaer? Så kunne dette blive dit næste eventyr.

AltaPay er en dansk virksomhed hvis primære produkt er en teknisk betalingsplatform hovedsageligt målrettet mod større virksomheder, med individuelle finansielle behov og ofte flere betalingsformer. Virksomheden håndterer sine kunders behov for tekniske integrationer ved online betalinger og bankforbindelser, som eksempelvis kreditkortbetalinger, iDEAL, PayPal etc. Da virksomheden har vokseværk søger vi nu en Boarding Specialist til vores Customer Care Team i Søborg.

Jobbet

Som Boarding Specialist opfylder du en meget vigtig rolle i forhold til kundernes samarbejde med AltaPay og de tilhørende bankaftaler. Du vil fungere som koordinator og tovholder på projekterne fra det øjeblik hvor salgsafdelingen overlader dig det videre ansvar for kunden – dvs at stå for hele boarding processen fra start til slut, med opgaver som:

  • Oprettelse og håndtering af bankansøgninger
  • Sikre og tage ansvaret for at kunden får de rette indløsnings- og bankaftaler på plads, under de bedst mulige vilkår som du forhandler på plads. Som en del af arbejdet vil du også skulle sikre at kunden lever op til gældende krav, og vejlede dem i at opnå et godt og solidt setup.
  • Koordinerende rolle til det tekniske team internt
  • Projektansvarlig koordinator både internt og eksternt overfor kunder og banker
  • Sikre at boarding processen bliver fulgt til dørs og kommer til at foregå så gnidningsløst som muligt, både i forhold til kunden og bankerne.
     

Dig

Dit arbejde skal udføres med præcision og i tæt dialog med den enkelte kunde. Det betyder, at du er pertentlig med vigtige detaljer og du trives med rutine og struktur. Du er forhandlingsvant og serviceminded. Da dit arbejde er udadvendt og kræver imødekommenhed i din kontakt med kunderne, forventer vi at du er en proaktiv person kombineret med en relevant erhvervserfaring.

Vi forestiller os at du er en stærk kommunikator og trives med at have at gøre med både danske og internationale kunder. Du kommer til at arbejde i et teknisk miljø, hvilket du kun synes er spændende og udfordrende.

Du er omstillingsparat, da projekterne er af større og mindre kompleks karakter. Samtidig skal løbende her-og-nu-opgaver kunne prioriteres efter behov.

  • Du kommer måske fra en lignende stilling, f.eks. fra salgssupport, projekthåndtering e.l.
  • Du har teknisk forståelse uden nødvendigvis at have en teknisk uddannelsesmæssig baggrund
  • Du har en rimelig finansiel forståelse og er forretningsorienteret
  • Du er grundig og detaljeorienteret når du ved at det er vigtigt
  • Engelsk behersker du flydende og ubesværet i skrift og tale
     

Vigtigst er at du trives godt i en udadvendt rolle og arbejder ansvarsfuldt og målrettet. Stillingen kan sagtens udfyldes af en nyuddannet – det er dit drive der er afgørende!

Du tilbydes:

Fra en stilling i Boarding teamet kommer du ind i hjertet af forretningen i en udfordrende og selvstændig stilling. Du vil få mulighed for at udvikle dig yderligere både fagligt og personligt. Der vil samtidig være mulighed for at avancere internt, såfremt du har lyst til at gribe mulighederne. Du kan gå flere veje i organisationen.

Den sjove del

Åbne, moderne og flotte kontormiljøer samt en super god stemning med en humørfyldt og let tone på tværs i organisationen. Vi har en tilbagelænet holdning. Et par gange om dagen kan du se på eller joine vores bordfodbold eller gå en tur i lobbyen efter en lækker kop kaffe (gratis), og vi har månedlige brætspil-aftener samt fester og sociale arrangementer flere gange om året. Med hensyn til dresscode er det sikkert, at nogle af os bærer jakkesæt dagligt, men det er op til den enkelte og situationsbestemt i forhold til om man skal møde kunder eller kolleger den dag. Over halvdelen af virksomhedens medarbejdere kommer fra mindst 12 forskellige lande. Derfor hersker der en spændende international atmosfære i huset, som du vil blive en del af.

Ekstra fordele du får ved at være ansat hos os er bl.a. at: Vi tilbyder flekstid og mulighed for ind imellem at arbejde hjemmefra, en gratis månedlig massage, fitnessklub, lækker kantine, fredagscafé og mange andre goder.

Vores forretning vokser hurtigt, så kom og bliv en del af os, det bliver sjovt.

Start: ASAP

Ansøgning:

For at ansøge om denne stilling eller spørge om stillingen, send venligst en mail til: 199mos019@jks.dk Att .: Monica Schultz - Chief Consultant hos JKS Carrier, der tager sig af denne rekrutteringsproces. Har du spørgsmål, kontakt venligst Monica Schultz på +45 30851299.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Søborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.