Find job

Studentermedhjælper til HR-teamet

Er du tosset med HR og “kundeservice”? Vil du være med til at administrere HR-tiltag og -processer, samt få vores hverdag i HR-teamet til at hænge sammen?

Vi er en organisation i konstant bevægelse og søger endnu en administrativ og koordinerende studentermedhjælper, der kan hjælpe i såvel HR-teamet som vores kollegaer, ledere og eksterne samarbejdspartnere.

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper understøtter du hele HR-paletten. Vores opgaver spænder bredt fra rekrutteringsprocessen til ansættelsen, onboarding af nye medarbejdere, dokumentation og optimering af processer, medarbejderudvikling, udlejning af ferieboliger, kommunikation ud i organisationen, m.v.

Dine primære opgaver vil bl.a. være at:

  • støtte ved rekrutteringsprocessen, assistere og koordinere ved indkaldelse af kandidater til 1. samtale samt afslag
  • assistere ved onboarding af nye medarbejdere
  • understøtte og koordinere i forbindelse med uddannelser og kurser, både internt og eksternt
  • vedligeholde HR Portalen på vores intranet
  • dokumentere processer og procedurer (fx i Visio)
  • administrere og optimere udlejningen af vores ferieboliger
  • håndtere forefaldende administrative og ad hoc-opgaver i afdelingen
  • bidrage til afdelingens fortsatte udvikling med nye ideer
     

Din profil

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelorniveau – gerne med fokus på HR/økonomi, fx cand.merc., cand.soc. el. HA Almen.

Du skal trives med at løse praktiske rutineopgaver, der vil fylde en stor del af din arbejdsdag - det kan være alt fra koordinering og arkivering til at arbejde med dataudtræk. Du er resultatorienteret, udviser højt energiniveau og har det bedst med at få ting fra hånden. Du er struktureret anlagt, er ansvarsbevidst samt god til at kommunikere. Du er åben og udadvendt, socialt sikker og nyder at understøtte dine kollegaer.

Kan du krydse af ved følgende?

  • Yes, jeg trives med administrative opgaver.
  • Yes, jeg har erfaring med – eller er nysgerrig på – IT-understøttelse, såsom rekrutteringssystemer, databaser, hjemmesider, etc.
  • Yes, jeg evner at planlægge, prioritere og arbejde under klare frister.
  • Yes, jeg er vild med Excel og har en god numerisk forståelse.
  • Yes, jeg er resultatorienteret og sætter en ære i at få arbejdet gjort.
  • Yes, jeg er initiativrig og god til at arbejde selvstændigt.
  • Yes, jeg kan kommunikere på engelsk.
     

Som studentermedhjælper i vores HR-team er arbejdstiden 2 hele dage ugentligt. Der vil være mulighed for fleksibilitet i forbindelse med dine eksamensperioder og for at arbejde ekstra i ferieperioder. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Ballerup, hvor vi p.t. sidder 4 kollegaer i HR. Du vil i samarbejde med vores anden studentermedhjælper få indblik og oplæring i vores hverdag samt koordinere ugerne, så HR-teamet er dækket godt ind med jeres hjælp. Vi sætter en ære i at være professionelle og proaktive samtidig med, at vi holder os en uformel omgangstone og har det sjovt i hverdagen.

Ansøgning og kontakt

Er du blevet nysgerrig på at høre mere om jobbet og SDC, er du velkommen til at give studentermedhjælper Daphne von Lindholm et ring på tlf. +45 4243 4894.

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning og dit CV. Vi vil gerne have dig med ombord så hurtigt som muligt, så vi læser løbende ansøgninger og kalder til samtale. Bemærk den korte deadline.

Ansøgningsfrist: 23. juni 2017.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.