Find job

Sales Coordinator

Salgs- og marketingkoordinator til Danmarks førende hosting virksomhed

For at understøtte den positive vækst vi oplever i vores salgsafdeling, ønsker vi at udvide vores dedikerede salgsteam med en salgs- og marketingkoordinator. Som koordinator vil du fungere, som tovholder igennem hele processen - fra kundehenvendelse og tilbudsgivning til indgåelse af kontrakt. Du bliver et vigtigt bindeled på tværs af organisationen og skal arbejde tæt sammen med både drifts- og økonomiafdelingen.   

Din vigtigste rolle bliver at supportere salgsteamet og være deres sikre base i forhold til organisering, koordinering og eksekvering af salgs- og marketingopgaver samt administrative opgaver. Udover de salgsrelaterede opgaver vil du få ansvar for at koordinere og eksekvere en række kommunikations- og marketingmæssige opgaver.

Der er tale om en alsidig stilling med opgaver inden for blandt andet:

  • Tilbudsgivning, opfølgning og udarbejdelse af kundekontrakter
  • Daglig opdatering/vedligeholdelse af pipeline og diverse systemer
  • Dialog med eksisterende og nye kunder/samarbejdspartnere
  • Ad hoc-salgsrelaterede, administrative opgaver
  • Kommunikations- og marketingmæssige opgaver
     

Som person er du både imødekommende og serviceminded. Du sætter en ære i at sikre fuld kundetilfredshed. Du er videbegærlig og vil helt naturligt lægge energi i at få kendskab til vores produkter og kunder. Du kan arbejde selvstændigt og prioritere samt eksekvere dine opgaver i en travl og alsidig hverdag uden at gå på kompromis med kvalitet. Det er vigtigt, du er teamorienteret og trives i en afdeling, der lægger op til salg, sparring og udvikling.  

Vi leder efter en ”blæksprutte”, der kan tage styring og ansvar. Derudover er du:

  • Helhedsorienteret og god til at skabe/bevare overblikket i en travl hverdag
  • Struktureret og systematisk
  • Selvstændig og fleksibel
  • Du er en administrativ person med et stort servicegen
  • Du har interesse for kommunikation og marketing
     

Faglige kompetencer:

  • Erfaring fra lignende job eller anden relevant uddannelse
  • Du er superbruger af Microsoft Office-pakken
  • En god kommunikatør
  • Skrive og tale flydende dansk og engelsk
  • Kendskab til Navision C5 er en fordel
  • Erfaring fra hosting eller nært beslægtet branche er en fordel
     

Vi tilbyder:

Et arbejde med mulighed for udvikling i jobbet - både personligt og fagligt

Et spændende job med gode kolleger i et dynamisk, professionelt miljø

Fast løn, der matcher dine kvalifikationer

Pension, sundhedsordning, frokostordning, firmaarrangementer mv.

Opstart 01-07-2017 eller efter nærmere aftale. Ansøg gennem portalen her med CV eller send til ieg@cohaesio.com. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte: Ida Egede på 45 88 08 88.  

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.